بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی» به پابوسی امام رضا (ع) مشرف شدند
بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی» به پابوسی امام رضا (ع) مشرف شدند

بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی» به پابوسی امام رضا (ع) مشرف شدند

نیکجو از برگزاری اردوی فرهنگی، زیارتی و تربیتی بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» به مشهد مقدس و پابوسی امام رضا (ع) خبر داد.
شناسه خبر : 1205373 تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۵۳

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» برنامه های اردویی متفاوتی در طول سال ویژه بچه های مسجد در گروه های سنی مختلف برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم افزود: این اردوها به صورت زیارتی با اعزام به اماکن زیارتی، سیاحتی و... و همچنین اردوهای تفریحی در نقاط تفریحی شهرستان، استان و برون استانی برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: از جمله این اردوها که هر سال در این کانون برگزار می شود، اردوی زیارتی مشهد مقدس است که با استقبال و حضور چشمگیر بچه های مسجد همراه است.

 

نیکجو خاطرنشان کرد: این اردو با حضور ۴۴ نفری بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم برنامه ریزی و به اجرا در آمده است.

 

وی با اشاره به اینکه اردوی فرهنگی، زیارتی و تربیتی مشهد مقدس با اجرای برنامه های متنوع برگزار می شود، خاطرنشان کرد: برنامه های این اردو شامل حرم شناسی، کلاس های اخلاق و برنامه های تفریحی در سطح شهر مقدس مشهد است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» با اشاره به اینکه اردوی زیارتی مشهد مقدس در تابستان امسال برگزار می شود، گفت: این اردو از ۲۱ مرداد ماه به مدت یک هفته انجام شده است.

پایان پیام/ 691