نماهنگ «لک لبیک» در کانون «الزهرا (س)» جهرم تولید شد
نماهنگ «لک لبیک» در کانون «الزهرا (س)» جهرم تولید شد

نماهنگ «لک لبیک» در کانون «الزهرا (س)» جهرم تولید شد

حضوری گفت: نماهنگ «لک لبیک» به همت مرکز رسانه ای کانون فرهنگی هنری «الزهرا (ع)» تولید و در فضای مجازی به اشتراک در آمد.
شناسه خبر : 1205410 تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۵۵

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مرکز رسانه ای کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم در جدیدترین آثار خود، نماهنگ «لک لبیک» را تولید کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: این نماهنگ مرتبط با ایام محرم و مرثیه سرایی ذاکر اهل بیت (ع) در برنامه های این کانون فرهنگی هنری بوده است.

 

وی بیان کرد: نماهنگ «لک لبیک» که مدت زمان آن 6 دقیقه و 28 ثانیه است در فضای مجازی کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» و شبکه هایی همچون «آپارات» بارگزاری و به اشتراک گذاشته شده است.

 

حضوری با اشاره به اینکه این نماهنگ توسط بچه های مسجد تدوین و تنظیم شده است، عنوان کرد: فیلمبرداران این اثر «محمد مصدقی» و «مهدی اکبریان» بوده و «حسین پورشاهیان» نیز تایپوگرافی آن را بر عهده داشته است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم با قدردانی از عوامل ساخت این اثر فاخر، گفت: از ابتدای راه اندازی مرکز  رسانه ای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» تا کنون نماهنگ های زیبا در مناسبت های مختلف مذهبی و ملی تولید شده است.

 

وی عنوان کرد: پیش از این نیز نماهنگ هایی همچون «ماه من علی (ع)»، «آخرین قدم»، «خورشید» و... به همت بچه های مسجد در این مرکز رسانه ای تولید و به اشتراک گذاشته شده است.

 

پایان پیام/ 691