دوره آموزشی یاوران ولایت در جیرفت برگزار می‌شود
دوره آموزشی یاوران ولایت در جیرفت برگزار می‌شود

دوره آموزشی یاوران ولایت در جیرفت برگزار می‌شود

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: به مناسبت ورود مقام معظم رهبری در سال ۱۳۵۷ به جیرفت، دوره آموزشی یاوران ولایت برگزار می‌شود.
شناسه خبر : 1205193 تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۷:۱۵

حجت الاسلام «محمدتقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به ورود مقام معظم رهبری در سال ۱۳۵۷ به جیرفت، گفت: به مناسبت این روز، دوره آموزشی یاوران ولایت برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان افزود: نوجوانان انقلابی کانون تخصصی مهدویت و قرارگاه منتظران ظهور امام مهدی (عج) در این دوره آموزشی شرکت می کنند.

 

وی بیان کرد: دوره آموزشی یاوران ولایت روز چهارشنبه ۲۶ مردادماه در موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت همراه با اجرای آخرین مرحله از طرح میثاق برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام سعیدی ابراز کرد: در این دوره آموزشی برنامه های متنوعی از جمله ختم قرآن کریم، ختم صلوات برای سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان (عج) و سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری، پخش کلیپ  هایی از بیانات رهبری و مسابقه ولایت فقیه در کلام شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا می شود.

 

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان ادامه داد: همچنین در دوره آموزشی یاوران ولایت نمایش با موضوع ولایت فقیه اجرا می شود.

 

وی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های در نظر گرفته شده برای اجرا در این دوره آموزشی، برگزاری مسابقات هنری در ۶ رشته مقاله نویسی، شعر، داستان، خطاطی، خوشنویسی و نقاشی است که باید آثار هنری با موضوع ولایت فقیه باشند.

 

حجت الاسلام سعیدی نوحه خوانی ولایی و همخوانی سرود ولایت را از سایر برنامه های دوره آموزشی یاوران ولایت برشمرد و اضافه کرد: علاوه بر این کلاس ولایت شناسی و مسابقات فوتسال لیگ میثاق برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان در خاتمه ضمن تشکر از موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت، عنوان کرد: پایان بخش دوره آموزشی یاوران ولایت، قرائت میثاق نامه توسط نوجوانان است و آنها با این اقدام‌ با مقام معظم رهبری پیمان می بندند که همواره پشتیبان ولایت خواهند بود.

پایان پیام/ 586