فعالیت های قرآنی و نهج البلاغه خوانی از محور برنامه های رواق نور
فعالیت های قرآنی و نهج البلاغه خوانی از محور برنامه های رواق نور

فعالیت های قرآنی و نهج البلاغه خوانی از محور برنامه های رواق نور

مجید خوبی زاده گفت: یکی از محور فعالیت های رواق نور در چهارمین رویداد ملی فهما، فعالیت های قرآنی و برگزاری جلسات نهج البلاغه خوانی است.
شناسه خبر : 1205197 تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۷:۴۰

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به این که رواق نور ذیل شبستان فرهنگ قرار دارد، گفت: یکی از محور فعالیت های رواق نور در چهارمین رویداد ملی فهما، فعالیت های قرآنی و برگزاری جلسات نهج البلاغه خوانی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: طرح تلاوت نور یکی دیگر از فعالیت های این رواق است که در این راستا کانون های مساجد باید روزانه یک صفحه از قرآن کریم را بعد از اقامه نماز های جماعت در مساجد قرائت کنند.

 

وی با اشاره به نحوه ثبت فعالیت های رواق نور، بیان کرد: ثبت یک فیلم از بهترین اجرای تلاوت نور ( که از نظر تعداد شرکت کنندگان و قاری و.. بهترین اجرا باشد)، این اجرا در مسابقات مدها متان هم شرکت داده خواهد شد و داوری می شود.

 

خوبی زاده با یادآوری این مطلب که ثبت این برنامه از تاریخ ۱۵ مرداد ماه در سامانه بچه های مسجد آغاز شده، عنوان کرد: امیدوارم کانون های مساجد نسبت به این مهم اهتمام ویژه داشته باشند تا در پایان چهارمین رویداد ملی فهما حائز رتبه های برتر شوند.

پایان پیام/ 586