توزیع۵۰ بسته حمایتی در بین نیازمندان به همت کانون ثقلین قائم شهر
توزیع۵۰ بسته حمایتی در بین نیازمندان به همت کانون ثقلین قائم شهر

توزیع۵۰ بسته حمایتی در بین نیازمندان به همت کانون ثقلین قائم شهر

آهنگری از توزیع۵۰ بسته حمایتی در بین نیازمندان به همت کانون ثقلین قائم شهر خبر داد و گفت: این کمک به افراد کم برخوردار با هدف افزایش همدلی و دستگیری از نیازمندان اجرایی می شود.
شناسه خبر : 1205102 تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۲۳

«مرتضی آهنگری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری  ثقلین در ماه محرم برنامه های متنوعی را در دستور کار قرار دادند که یکی از این فعالیت ها، تهیه وتوزیع سبدهای کمک معیشتی بین خانواده های کم برخوردار است.

 مدیر کانون فرهنگی هنری ثقلین مسجد سجادیه قائم شهر افزود: این اقدام خداپسندانه و همدلی و کمک به همنوع را به تاسی از بزرگان دین و اهل بیت(ع) در دستور کار قرار داده ایم و در طول سال ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: کمک به همنوع در طول سال ادامه دارد چرا که بر این باوریم که اجر این کمک ها علاوه بر ثواب در جهان آخرت در زندگی دنیوی نیز تاثیرگذار است و برکات فراوانی دارد.

 

آهنگری از توزیع50 بسته حمایتی در بین نیازمندان به همت کانون ثقلین قائمشهر خبر داد و گفت: این کمک به افراد کم برخوردار با هدف افزایش همدلی و دستگیری از نیازمندان اجرایی می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ثقلین مسجد سجادیه قائم شهر افزود: نهادینه کردن ارزش های دینی و تلاش برای پاسداشت ائمه اطهار(ع) در طول و دستگیری از نیازمندان به پیروی از آل الله برنامه ای است که همواره اجرایی شده و استمرار دارد.

پایان پیام/ 175