توزیع نیم‌میلیون غذای گرم میان نیازمندان به همت اعضای کانون‌های مساجد استان البرز
توزيع نيم‌ميليون غذاي گرم ميان نيازمندان به همت اعضاي کانون‌هاي مساجد استان البرز

توزیع نیم‌میلیون غذای گرم میان نیازمندان به همت اعضای کانون‌های مساجد استان البرز

حجت‌الاسلام شکري با اشاره به ويژه‌برنامه‌هاي ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان البرز به مناسبت ماه محرم گفت: در اين ايام نيم ميليون پرس غذاي گرم ميان نيازمندان توزيع شد.
شناسه خبر : 39954 تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان البرز: حجت الاسلام «کاظم شکری» با اشاره به برنامه های انجام شده توسط کانون های فزهنگی هنری مساجد استان البرز گفت: در طول ماه محرم و ماه صفر نزدیک به نیم میلیون پرس غذا به همت بچه های مسجد تهیه، پخت و توزیع میگردد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان البرز با اشاره به روز خبرنگار و همچنین سالروز شهادت امام سجاد (علیه السلام) ادامه داد: رسالت خبرنگار، انتقال پیام و ایجاد شفاف سازی و اطلاع‌رسانی در عرصه های مختلف است و باید به این مساله اهمیت داده شود تا اخبار فرهنگی هنری که تاثیر بالاتر و مطلوب تری در مقایسه با اخبار حوادث در جامعه دارند، بیش از پیش به مردم منتقل شود.


وی در بخش دیگری از مباحث خود به برخی خدمات و فعالیت های کانون های مساجد به مناسبت ماه محرم اشاره کرد و گفت: هر ساله شاهد رشد چشمگیر در عرصه ایجاد نذر فرهنگی و نذر تهیه و توزیع غذای گرم هستیم که به توفیق الهی، نزدیک به نیم میلیون پرس غذای گرم، در این ایام تهیه، پخت و توزیع خواهد شد.