همایش مقاومت رمز ظهور برگزار می‌شود
همایش مقاومت رمز ظهور برگزار می‌شود

همایش مقاومت رمز ظهور برگزار می‌شود

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: یکی از فعالیت های کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان برگزاری همایش مقاومت رمز ظهور است.
شناسه خبر : 1204443 تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۵۹

حجت الاسلام «محمدتقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از فعالیت های کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان برگزاری همایش مقاومت رمز ظهور است.

 

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان افزود: این همایش یک روزه با حضور نوجوانان مسجدی در شبستان حرم امامزاده سید احمد درب بهشت ساردوئیه برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: مرحله سوم طرح میثاق با موضوع انتظار امام زمان (عج) در قالب همایش مقاومت رمز ظهور در آستانه روز مقاومت اجرا می شود.

 

حجت الاسلام سعیدی ابراز کرد: نوجوانان برای شرکت در این همایش می بایست در یکی از رشته های مقاله نویسی، شعر.داستان، نقاشی، خطاطی، خوشنویسی، کاردستی و روزنامه دیواری تولید محتوا ارائه دهند.

 

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان اظهار کرد:  آثار هنری باید درباره حضرت مهدی (عج) باشند و دیگر آثار نیز با موضوع مقاومت اسلامی تولید شوند.

 

وی اضافه کرد: همایش مقاومت رمز ظهور با همکاری قرارگاه منتظران ظهور امام مهدی (عج) و با هدف ترویج فرهنگ مهدویت و مقاومت برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام سعیدی در خاتمه عنوان کرد: این همایش یک روزه همراه با برنامه های متنوع است و در پایان نیز از آثار برتر تجلیل می شود.

پایان پیام/ 586