تولید کلیپ «یوم الحسین (ع)» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم
تولید کلیپ «یوم الحسین (ع)» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

تولید کلیپ «یوم الحسین (ع)» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

گواهیان از تولید کلیپ «یوم الحسین (ع)» با موضوع عزاداری بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» به همت گروه رسانه این کانون خبر داد.
شناسه خبر : 1204298 تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۰

«مسعود گواهیان»در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: عزاداری های بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در دهه اول محرم، هر شب با حضور پرشور و استقبال بی نظیر مسجدی ها و خانواده آنان برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم افزود: علاوه بر عزاداری به صورت متداول در این کانون، دسته زنجیرزنی هیات «حضرت علی اصغر (ع)» متشکل از بچه های مسجد به صورت دسته روی اقدام به عزاداری کردند.

 

وی بیان کرد: این دسته زنجیرزنی که متشکل از گروه های سنی مختلف بود در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی نیز به عزاداری در رثای حضرت سیدالشهدا (ع) و خاندان مطهرش پرداخت.

 

گواهیان عنوان کرد: بچه های مسجد در گروه رسانه ای «ماح» که در این ایام فعالیت داشتند در جدیدترین اثر خود کلیپ «یوم الحسین (ع)» را که مربوط به عزاداری هیات زنجیرزنی «حضرت علی اصغر (ع)» بود تهیه و تولید کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: این کلیپ جلوه هایی زیبا از عزاداری بچه های مسجد در ظهر روز عاشورا را به تصویر کشیده که مدت زمان آن 2 دقیقه و 19 ثانیه است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم اظهار کرد: کلیپ «یوم الحسین (ع)» به همت گروه رسانه ای کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» تهیه و در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

پایان پیام/ 691