اجرای «نذر قربانی» به نیت سلامتی امام زمان (عج) در کانون «منتظران نور» جهرم
اجرای «نذر قربانی» به نیت سلامتی امام زمان (عج) در کانون «منتظران نور» جهرم

اجرای «نذر قربانی» به نیت سلامتی امام زمان (عج) در کانون «منتظران نور» جهرم

نیکجو گفت: طرح «نذر قربانی» به نیت سلامتی امام زمان (عج) با قربانی کردن ۲ راس گوسفند در روز عاشورا به اجرا در آمد.
شناسه خبر : 1204306 تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۱

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: طرح «نذر قربانی» از جمله برنامه های کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم است که در مناسبت های مختلف به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور فرج حجت بن الحسن (ع) به اجرا در می آید.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم با اشاره به اجرای مرحله جدیدی از طرح «نذر قربانی» از سوی این کانون فرهنگی هنری، افزود: به مناسبت ماه محرم و روز عاشورا طرح «نذر قربانی» به منظور انجام سنت نیکوی قربانی و کمک به اقشار محروم و کم‌برخوردار جامعه در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم اجرا شد.

 

وی بیان کرد: در راستای اجرای پویش «نذر قربانی» در این کانون فرهنگی هنری تعداد ۲ رأس گوسفند تهیه و پس از ذبح آن و همچنین بسته بندی گوشت ها، میان خانواده های کم بضاعت محله توزیع شد.

 

نیکجو با اشاره به اینکه این اقدام نیکوکارانه در راستای مفاهیم دینی، الهی و انسانی و با هدف ارتقای سطح معیشت خانواده‌ های نیازمند اجرا شده است، عنوان کرد: هزینه تهیه و خرید گوسفندان نیز از سوی خیران و اهالی مسجد تامین شد که از آنها بابت این اقدام نیک و خیرخواهانه قدردانی می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه این طرح اشاعه، توسعه و مشارکت حداکثری خیران به ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد را نیز دنبال می‌کند، گفت: امیدواریم این سنت حسنه و موج ایثار، همدلی و کمک مؤمنانه با همراهی خیران ادامه داشته باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم در پایان با قدردانی از تلاش و همت خیران و بچه های مسجد در اجرای این پویش، خواستار تداوم همکاری ها در راستای خدمات رسانی به اقشار محروم و کم بضاعت جامعه شد.

 

 

 

پایان پیام/ 691