دولت برای حمایت از کانون های مساجد لایحه به مجلس بدهد
دولت برای حمایت از کانون های مساجد لایحه به مجلس بدهد

دولت برای حمایت از کانون های مساجد لایحه به مجلس بدهد

حاجی پور با بیان اینکه کانون های مساجد را به عنوان یک الگوی کمک آموزشی در حوزه های علمی، ‌دینی و اعتقادی می شناسیم،‌ گفت: امید است دولت برای حمایت از این کانون ها یک لایحه به مجلس ارائه کند.
شناسه خبر : 1203292 تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «رضا حاجی پور» امروز(۱۵مرداد) در گفتگو با حجت الاسلام «رجب نعمتی» سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری که در مساجد تاسیس می شوند معمولا بچه های با استعداد فرهنگی، دینی، ورزشی و علمی آنجا گردهم می آیند، ‌اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری سجادیه آمل یک کانون محوری فعال در کشور است.

 

 نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کانون سجادیه آمل با مسئولیت پذیری جوانان در عرصه های مختلف و با همراهی مردم و خیرین موفق بوده،‌افزود:  باتوجه به تعطیلی مدارس و آموزش حضوری دانش آموزان، کلاس های کمک آموزشی در شرایط کرونایی در این مسجد برگزار بوده است.

 

وی با بیان اینکه در سال گذشته حدود ۴۰نفر رتبه زیر ۱۰۰در کنکور سراسری داشتیم، گفت: بخش اعظمی از این دانش آموزان در کلاس های تقویتی کانون های مساجد علم آموزی داشتند.

 

حاجی پور به اقدامات ضدکرونایی کانون های فرهنگی هنری مساجد آمل به ویژه شهرستان آمل اشاره و بیان کرد: همگام با بسیج همگانی مبارزه با کرونا و به منظور جلوگیری از پیشرفت این ویروس، اعضای این کانون با عنوان خادمین جهادی مسجد سجادیه آمل به تولید و توزیع اقلام بهداشتی پرداختند.

 

وی با بیان اینکه کانون های مساجد را به عنوان یک الگوی کمک آموزشی در حوزه های علمی، ‌دینی و اعتقادی می شناسیم،‌ گفت: امید است دولت برای حمایت از این کانون ها یک لایحه به مجلس ارائه کند.

 

حاجی پور از اعلام آمادگی برای حمایت از کانون های فرهنگی هنری مساجد فعال شهرستان آمل خبر داد و فزود: در آینده ای نزدیک ۲۰۰میلیون تومان سرانه فرهنگی در اختیار این کانون ها قرار داده خواهد شد.

پایان پیام/ 286