برگزاری آیین عزاداری صبح روز تاسوعا در کانون «شهدای مسجد بیت الله» فسا
برگزاری آیین عزاداری صبح روز تاسوعا در کانون «شهدای مسجد بیت الله» فسا

برگزاری آیین عزاداری صبح روز تاسوعا در کانون «شهدای مسجد بیت الله» فسا

مرزبان از برگزاری آیین عزاداری و سوگواری شهادت سیدالشهدا (ع) در صبح روز تاسوعا حسینی به همت کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» فسا خبر داد.
شناسه خبر : 1203201 تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۲

«محمدصادق مرزبان» در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از فسا، گفت: آیین سوگواری ایام محرم که با برگزاری برنامه های متنوع در کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا در حال برگزاری است با برگزاری عزاداری در صبح روز تاسوعا ادامه پیدا می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا افزود: این برنامه که از ساعت 10 صبح روز یکشنبه در این کانون فرهنگی هنری برگزار می شود همراه با سخنرانی، مرثیه خوانی و عزاداری است.

 

وی بیان کرد: در برنامه سوگواری روز تاسوعای حسینی، حجت الاسلام «فلسفی» سخنرانی می کند و ذاکرانی همچون «عطافت»، «روح اللهی نژاد»، «درستکار» و «بادامی» به نوای مرثیه خوانی و نوحه سرایی می پردازند.

 

مرزبان به دیگر برنامه های ایام محرم در این کانون اشاره کرد و  اظهارداشت: همچنین آیین سوگواری بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری که از ابتدای محرم آغاز شده تا 11 محرم ادامه پیدا می کند.

 

وی گفت: این آیین نیز هر شب همراه با نماز مغرب و عشا همراه با سخنرانی حجت الاسلام فلسفی از اصفهان و مرثیه خوانی ذاکران اهل بیت (ع) برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا، از عموم شهروندان و اهالی مسجد برای شرکت در این آیین ها دعوت کرد.

 

پایان پیام/ 691