کانون‌های فعال در سامانه بچه های مسجد مورد حمایت هستند
کانون‌هاي فعال در سامانه بچه هاي مسجد مورد حمايت هستند
مدیر ستاد فهما آذربایجان شرقی:

کانون‌های فعال در سامانه بچه های مسجد مورد حمایت هستند

هادي نيا گفت: مطابق آئين نامه رويداد ملي فهما؛ کانون‌هايي که بيشترين ميزان فعاليت را در سامانه بچه هاي مسجد ثبت مي‌کنند، مورد حمايت بيشتر قرار مي گيرند.
شناسه خبر : 39829 تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از آذربایجان شرقی، «محمد هادی‌نیا» در نشست هماهنگی و توجیهی چهارمین رویداد ملی فهما در مسجد جامع سبزه میدان شهرستان اسکو اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید در جذب جوانان و نوجوانان به مسجد نقش موثری ایفا کنند.

مدیر ستاد فهما آذربایجان شرقی ادامه داد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به دلیل ماهیت و نوع فعالیت؛ اغلب با کودکان، نوجوانان و جوانان سروکار دارند و بر همین اساس باید به گونه‌ای رفتار کنند که ایشان، مسجد را خانه‌ی دوم خود بدانند و برای حضور در مسجد مشتاق باشند.

وی به راه‌اندازی سایت بچه‌های مسجد طی سال‌های گذشته و برگزاری سه دوره طرح ملی فهما در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: در گذشته اعتبار کانون‌ها به صورت مساوی تقسیم می‌شد که در این حالت امکان ارزیابی فعالیت‌ها بر اساس میزان اعتبار پرداختی مشخص نمی‌شد، اما با راه‌اندازی سامانه بچه‌های مسجد و ثبت فعالیت‌ها در این بستر، امکان تخصیص اعتبار بر حسب میزان فعالیت فراهم شده است و کانون‌هایی که بیشترین میزان فعالیت را ثبت می‌کنند، بیشترین میزان اعتبار را دریافت می‌کنند.

هادی نیا خاطرنشان کرد: از تمامی مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد درخواست می‌شود فعالیت‌های خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت کنند تا بتوانیم همچون سال‌های گذشته در چهارمین طرح ملی فهما جایگاه شایسته‌ استان را حفظ کنیم.

گفتنی است، در ادامه‌ این برنامه که با حضور امام جمعه شهرستان اسکو همراه بود، مدیران مسئول کانون ها دیدگاه‌ها و نظرات و مسایل و مشکلات خود را مطرح کردند و در پایان از مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری برتر تجلیل به عمل آمد.

کلمات کلیدی: فهما جلسه توجيهي