نشست توجیهی رویداد ملی فهما در اسکو برگزار شد
نشست توجيهي رويداد ملي فهما در اسکو برگزار شد

نشست توجیهی رویداد ملی فهما در اسکو برگزار شد

نشست هماهنگي و توجيهي چهارمين رويداد ملي فهما با حضور مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان در مسجد جامع سبزه ميدان اسکو برگزار شد.
شناسه خبر : 39828 تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) آذربایجان شرقی، نشست هماهنگی و توجیهی چهارمین رویداد ملی فهما با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، امام جمعه اسکو و جمعی از مدیران مسئول کانون های فرهنگی هری مساجد این شهرستان در مسجد جامع سبزه میدان برگزار شد.
حجت‌الاسلام حافظ‌نیا، امام جمعه شهرستان اسکو در این نشست صمیمی در سخنانی به اهمیت و نقش موثر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: در بیان اهمیت کانون‌های مساجد همین بس که مقام معظم رهبری توجه خاصی به این امر دارند و در نشست با مدیران مسئول کانون‌های مساجد خراسان شمالی بر توجه جدی آنان به مسائل کانون‌ها تاکید کردند.

وی ادامه داد: با این حال به نظر می‌رسد آن گونه که باید و شاید به این توصیه‌ها توجه جدی نشده است و ضرورت دارد کانون‌های مساجد هم از سوی دولت و هم از سوی مدیران کانون‌ها فعالیت بهتر و بیشتری داشته باشند تا منویات مقام معظم رهبری در این خصوص تحقق یابد.

همچنین محمدعلی قلی‌زاده، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسکو در این نشست، گزارشی از وضعیت تشکیل کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ارائه کرد و اظهار داشت: در شهرستان اسکو 22 کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد فعال است که از این تعداد 20 کانون توانسته است در سامانه‌ی بچه‌های مسجد ثبت فعالیت کنند.

وی افزود: خوشبختانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان اسکو هم از نظر نوع فعالیت و هم به لحاظ تنوع فعالیت اقدامات چشم‌گیری داشته‌اند، به ویژه در دوران همه‌گیری کرونا در بحث مواسات و اقدامات نیکوکارانه فعالیت‌های خوبی داشته‌اند.

گفتنی است، در ادامه‌ این برنامه، مدیران مسئول حاضر در نشست دیدگاه‌ها و نظرات و مسایل و مشکلات خود را مطرح کردند و در پایان از مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری برتر تجلیل به عمل آمد.

کلمات کلیدی: فهما جلسه توجيهي