برپایی ایستگاه «پایش سلامت» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم
برپایی ایستگاه «پایش سلامت» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

برپایی ایستگاه «پایش سلامت» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

گواهیان از برپایی ایستگاه «پایش سلامت» همزمان با عزاداری های دهه اول محرم به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم خبر داد.
شناسه خبر : 1202474 تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۱۴

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با اجرای برنامه های عزاداری و سوگواری دهه اول ماه محرم در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم، ایستگاه «پایش سلامت» نیز به همت بچه های مسجد راه اندازی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم افزود: این ایستگاه به منظور ارائه خدمات در زمینه سلامت ویژه شرکت کنندگان در مراسم عزاداری این کانون فرهنگی هنری دایر شده است.

 

وی با اشاره به اینکه زمان فعالیت ایستگاه «پایش سلامت» در این کانون هر شب پس از نماز مغرب و عشا است، عنوان کرد: این ایستگاه به صورت مجزا ویژه خواهران و برادران دایر شده است.

 

گواهیان عنوان کرد: ایستگاه برادران روبروی کفش داری و ایستگاه خواهران جنب نمایشگاه فروش وسایل فرهنگی در این کانون فرهنگی هنری فعالیت می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم با اشاره به خدمات ایستگاه سلامت در این کانون، خاطرنشان کرد: در این ایستگاه خدماتی همچون فشار خون، سنجش دمای بدن، ضربان قلب، اکسیژن خون، تست قند خون، محاسبه BMI ، مشاوره تغذیه، قد و وزن به مراجعه کنندگان ارائه می شود.

 

وی همچنین از خواهران و برادران کادر درمان و یا کسانی که دوره های کمک های اولیه را گذرانده و قصد همکاری در ایستگاه پایش سلامت را دارند، دعوت به عمل آورد.

پایان پیام/ 691