تعزیه‌خوانی بچه‌های کانون محبان المهدی(عج) در دهه اول محرم
تعزیه‌خوانی بچه‌های کانون محبان المهدی(عج) در دهه اول محرم

تعزیه‌خوانی بچه‌های کانون محبان المهدی(عج) در دهه اول محرم

سیدعلی با اشاره به فعالیت‌های کانون «محبان المهدی(عج)» شمیرانات در ماه محرم، گفت: مراسم تعزیه‌خوانی و سوگواری امام حسین(ع) به همت بچه‌های مسجد صاحب‌الزمان(عج) در روستای روته برگزار می‌شود.
شناسه خبر : 1202327 تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۳۹

«شهناز سیدعلی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به فعالیت‌های کانون محبان المهدی (عج) شمیرانات در ایام عزاداری ماه محرم، اظهار کرد: همزمان با ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) و یارانشان مراسم سوگواری به مدت 10 شب به همت کانون محبان المهدی(عج) همراه با سخنرانی، مرثیه سرایی و اطعام در روستای روته برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری محبان المهدی(عج) در جوار مسجد صاحب الزمان(عج) روستای روته شمیرانات افزود: همچنین، گروه تعزیه این کانون به مدت 10 روز در ماه محرم اقدام مراسم تعزیه حسینی را اجرا می کند که این برنامه نیز با استقبال اهالی این منطقه روبرو بوده است.

 

 

 

وی با اشاره به دیگر برنامه های این کانون فرهنگی هنری افزود: برگزاری دوره های معرفی کتاب، داستان خوانی، قصه گویی کودکان و نوجوانان از جمله فعالیت های این کانون در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی است،ضمن اینکه مسابقات نقاشی، ورزشی، برنامه های کارآفرینی و بافندگی لباس برای بانوان نیز به همت این کانون مسجدی اجرا می شود.

 

 

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری محبان المهدی(عج) شمیرانات با بیان اینکه بیش از 15 سال است در حوزه نویسندگی فعالیت دارد، گفت: کتاب هایی همچون «شهدای روته»، «گوشه ای از بهشت قصران»، «بی‌بی و نی‌نی»، «قلم و کاغذ و احساس» از جمله تالیفات من است و اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان به منظور ترویج کتابخوانی را در کانون دنبال می کنم؛ در این راستا 400 جلد کتاب به کودکان اهدا کرده ام.

 

 

پایان پیام/ 40