مستند ‌«خیمه عباس» تولید شده در کانون «‌دوستان آسمانی» به صورت رایگان اکران می شود
مستند ‌«خیمه عباس» تولید شده در کانون «‌دوستان آسمانی» به صورت رایگان اکران می شود

مستند ‌«خیمه عباس» تولید شده در کانون «‌دوستان آسمانی» به صورت رایگان اکران می شود

گواهیان از اکران مستند «خیمه عباس» تولید شده در گروه رسانه ای «ماح» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» به صورت رایگان در سینمای جهرم خبر داد.
شناسه خبر : 1201972 تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۴۵

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مستند «خیمه عباس» اثر بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم است که به همت گروه رسانه ای «ماح» تولید شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این مستند قرار است از هشتم تا سیزدهم محرم از ساعت ۱۹ به صورت رایگان در سینمای جهرم برای عموم اکران شود.

 

وی بیان کرد: مستند «خیمه عباس» شرح حال زندگی زنده‌یاد «غلام‌عباس گلچین‌پور» بنیان‌گذار هیئت «فدائیان حضرت زهرا (س)» و تاریخچه عزاداری در محله «دشتاب» جهرم را به نمایش در آورده است.

 

گواهیان با اشاره به اینکه این مستند سال گذشته نیز همزمان با ایام محرم به صورت خصوصی در سینما جهرم اکران شده است، خاطرنشان کرد: این مستند به کارگردانی «اسماعیل اکسیری‌فرد» و تهیه‌کنندگی «علی گلچین‌پور» در حضور خانواده «گلچین‌پور» و تعدادی از فرهیخته‌گان محله «دشتاب» با حضور عوامل آن اکران شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به اینکه مدیر تولید این اثر را «سیدعباس طهماسبی» بر عهده داشته و گفتار متن آن را نیز توسط هنرمند مطرح کشور «ناصر طهماسب» عهده دار بوده است، گفت: همچنین تصویربرداری این مستند توسط «عباس رحمانیان» انجام شده است.

 

وی به دیگر عوامل تهیه مستند «خیمه عباس» اشاره کرد و گفت: دستیار تصویربرداری این اثر «مهیار فاتح‌نیا»، متن نریشن «سیاوش معصومی»، صدابردار «محمود رحمانیان»، تدوین «اسماعیل اکسیری‌فرد»، تحقیق و پژوهش «علی گلچین‌پور»، هماهنگی «جابر گلچین‌پور»، تیزر «رضا رحمانی جهرمی» و طراح لوگو و پوستر «امیرعباس مسترشد» بوده است.

پایان پیام/ 691