نماهنگ «پیام عاشورا» رونمایی شد
نماهنگ «پیام عاشورا» رونمایی شد

نماهنگ «پیام عاشورا» رونمایی شد

نماهنگ «پیام عاشورا» کاری از موسسه فرهنگی هنری رهپویان حرم شهرستان مهریز است که همزمان با ماه محرم و به همت بچه‌های کانون امام حسن مجتبی(ع) تهیه و تولید شد.
شناسه خبر : 1201920 تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۵۲

«مهدی زارع» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از تولید نماهنگ «پیام عاشورا» همزمان با ماه محرم و توسط گروه سرود «رهپویان حرم» وابسته به کانون امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و اظهار کرد: این اثر سروده ای از سید محمد صادق آتشی است که با آهنگ سازی مهدی زارع، تنظیم حسن برزگری و کارگردانی، صدابرداری، فیلمبرداری و تدوین موسسه رهپویان حرم تولید و رونمایی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) (در جوار مسجد امیرالمومنین(ع) روستای عصمت آباد مهریز استان یزد) با بیان اینکه این نود و ششمین اثر تولید شده توسط کانون امام حسین مجتبی(ع) است، تصریح کرد: این کار با هدف نشر ارزش‌های اهل بیت(ع) و فرهنگ عاشورا تهیه و تولید و با استقبال گسترده‌ شبکه های مختلف سیما روبرو شده است. مقرر است این اثر فاخر در طول ماه محرم، در مکان های مختلف شهرستان و استان اجرا می شود.

 

وی تاکید کرد: حدود 150 نفر از کودکان و نوجوانان با همراهی خانواده‌ها در تهیه‌ این اثر شرکت کرده اند.

 

زارع با بیان اینکه موسسه فرهنگی هنری رهپویان حرم ۲۸۶عضو اعم از دختران و پسران دارد و دغدغه‌ این موسسه، تربیت جوانان مؤمن و انقلابی است، خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) فعالیت خود را با عضویت تعدادی از افراد ولایت‌مدار روستای عصمت آباد مهریز یزد آغاز کرد و به منظور استفاده بهینه از ظرفیت های مساجد و انجام کار فرهنگی مورد نیاز جامعه اقدام به تشکیل کلاس سرود و موسیقی کرده است. 

پایان پیام/ 40