اجرای طرح کمک مومنانه در ماه محرم
اجرای طرح کمک مومنانه در ماه محرم

اجرای طرح کمک مومنانه در ماه محرم

ملیحه یونس زاده گفت: در ایام محرم طرح کمک مومنانه اجرا شده و به همین منظور بسته های معیشتی در بین خانوارهای نیازمند محله مسجد توزیع می شود.
شناسه خبر : 1201840 تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۸:۵۱

«ملیحه یونس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با اولین شب ماه محرم مراسم عزاداری همراه با سخنرانی و مداحی در مسجد آغاز شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) رهجرد جیرفت افزود: این مراسم هر شب پس از اقامه نماز عشا همراه با رعایت نکات بهداشتی برگزار می شود و تا پایان دهه اول محرم ادامه دارند.

 

وی بیان کرد: به منظور برپایی مجلس عزای حسینی به همت اعضای کانون مسجد و محله سیاه پوش شد.

 

یونس زاده ابراز کرد: هر شب در پایان مراسم عزاداران حسینی مهمان سفره با برکت سیدالشهدا (ع) هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) رهجرد جیرفت ادامه داد: علاوه بر این نیز موکب بچه های مسجد راه اندازی شده و هر شب با چای صلواتی پذیرای عزاداران هستند.

 

وی اظهار کرد: در ایام محرم طرح کمک مومنانه اجرا شده و به همین منظور بسته های معیشتی در بین خانوارهای نیازمند محله مسجد توزیع می شود.

 

یونس زاده اضافه کرد: طرح ختم قرآن کریم از دیگر برنامه های دهه اول محرم است که در این راستا هر هفته با مشارکت بانوان مسجدی یک بار قرآن کریم ختم می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) رهجرد جیرفت عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه این ایام، طرح قرائت زیارت عاشورا است که هر صبح اجرا می شود.

 

وی در خاتمه یادآور شد: علاوه بر این نیز کلیپ و عکس نوشت هایی با محتوای محرم و عاشورا در فضای مجازی منتشر می شود.

پایان پیام/ 586