مجموعه پادکست «جمیلا» در کانون «دوستان آسمانی» تولید شد
مجموعه پادکست «جمیلا» در کانون «دوستان آسمانی» تولید شد

مجموعه پادکست «جمیلا» در کانون «دوستان آسمانی» تولید شد

گواهیان از تولید مجموعه پادکست «جمیلا» به مناسبت ماه محرم به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.
شناسه خبر : 1201631 تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۳۰

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» به مناسبت ایام محرم و سالروز شهادت سیدوسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ویژه برنامه های متنوع فرهنگی در حال اجرا است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم افزود: مجموعه پادکست «جمیلا» نیز از جمله برنامه های فرهنگی این کانون است که در ایام محرم به وسیله بچه های مسجد تولید و منتشر می شود.

 

وی بیان کرد: این مجموعه پادکست که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جهرم در حال تولید است به شرح حال یاران امام حسین (ع) در واقعه کربلا اختصاص دارد.

 

گواهیان با اشاره به عوامل تولید مجموعه پادکست «جمیلا» عنوان کرد: گویندگان این اثر را «مهدیه راکبی» و «مهدی زارع» و تدوین آن را «علی اصغر مصدقی» بر عهده دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: این مجموعه پادکست در ایام ماه محرم در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود.

 

گواهیان در پایان اظهار کرد: این مجموعه به همت بچه های مسجد در گروه رسانه ای «ماح» وابسته به کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» تولید می شود.

پایان پیام/ 691