برگزاری آیین سوگواری نوجوانان مسجدی به مدت ۴روز در کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم
برگزاری آیین سوگواری نوجوانان مسجدی به مدت ۴روز در کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم

برگزاری آیین سوگواری نوجوانان مسجدی به مدت ۴روز در کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم

حضوری از برگزاری آیین سوگواری ویژه کودکان و نوجوانان مسجدی به مدت چهار روز در کانون فرهنگی هنری ‌«الزهرا (س)» جهرم خبرداد.
شناسه خبر : 1201640 تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۳۰

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت به مناسبت ایام سوگواری عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: مراسم روضه و عزاداری سالروز شهادت امام حسین (ع) ویژه کودکان و نوجوانان در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم با اشاره به اینکه این مراسم به مدت چهار شب برگزار می شود، افزود: زمان برگزاری آیین عزاداری ویژه بچه های مسجد از هشت تا ۱۲ محرم (15 تا 19 مرداد) تعیین شده است.

 

وی با اشاره به جزییات این برنامه، عنوان کرد: سخنران این آیین حجت الاسلام «زینی» و مرثیه خوان نیز «میرزایی» از ذاکران اهل بیت (ع) است.

 

حضوری ادامه داد: همچنین این مراسم با مرثیه خوانی ذاکران نوجوان اهل بیت (ع) در این کانون فرهنگی هنری برگزار می شود.

 

وی به زمان برگزاری مراسم اشاره کرد و اظهار داشت: آیین عزاداری ویژه نوجوانان مسجدی از ساعت 18 و 30 دقیقه برگزار می شود.

 

حضوری همچنین از خیران و نیکوکاران و اهالی مسجد خواست جهت برگزاری باشکوه مراسم روضه و اطعام عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) نذورات و خیرات خود را اهدا کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین در برنامه اطعام عید غدیر و با همت و کمک مردم و اهالی مسجد قریب ۱۲ میلیون تومان جهت طبخ ۹۰۰ سیخ کباب جمع آوری شد که در شب عید غدیر در میان محبان امیرالمومنین (ع) توزیع شد.

پایان پیام/ 691