فرهنگ و هنر دو محور اصلی فعالیت های کانون‌های مساجد کشور در اربعین حسینی است
فرهنگ و هنر دو محور اصلي فعاليت هاي کانون‌هاي مساجد کشور در اربعين حسيني است
معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور؛

فرهنگ و هنر دو محور اصلی فعالیت های کانون‌های مساجد کشور در اربعین حسینی است

طاهريان، با اشاره به فعاليت کانون‌هاي مساجد کشور در جريان برگزاري رويداد عظيم اربعين گفت: فرهنگ و هنر دو محور اصلي فعاليت‌هاي کانون‌هاي مساجد در اربعين حسيني است.
شناسه خبر : 39733 تاریخ انتشار : ۹ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌اي (فهما)، ‌نشست هم‌انديشي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد فعال سراسر کشور در رويداد بزرگ اربعين حسيني، با عنوان (مسجد تا حرم؛ از مسجد محل تا آسمان حرم) صبح امروز يکشنبه 9 مرداد در محل مجتمع فرهنگي هنري باغ زيبا تهران برگزار شد.

 

در اين هم انديشي حجت الاسلام و المسلمين کمال‌الدين خداداده، رئيس ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور، مرتضي طاهريان، معاون ساماندهي و شبکه سازي اين ستاد، سعيد سعادتي، معاون راهبردي قرارگاه قرب کربلا، حجج الاسلام و المسلمين افشين کلات پور و علي چراغي پور؛ مديران ستادهاي هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان‌هاي کرمانشاه و ايلام و تني چند از مديران کانون‌هاي فرهنگي هنري از استان‌هاي مختلف کشور حضور داشتند.

 

مرتضي طاهريان، معاون ساماندهي و شبکه سازي ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور طي سخناني با بيان اينکه ماموريت ستاد در حوزه فرهنگ و هنر است، گفت: با توجه به اين مساله اگر نشستي را با محوريت اربعين برگزار مي‌کنيم در قدم اول ماموريت اش در حوزه فرهنگ و هنر است البته اين به معناي بي اعتنايي به عرصه‌هايي نظير اسکان و پذيرايي نيست.

 

وي ادامه داد: ما در ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور چهار کميته فرهنگي، هنري، رسانه‌اي و خدمات را براي کنگره عظيم اربعين تدارک ديده ايم، لذا انتظار ما اين است که کانون‌ها در کنار همه فعاليت‌هايي که در عرصه هاي مختلف دارند به مساله فرهنگ و هنر توجه داشته باشند.