برنامه عزاداری حسینی در کانون المشیر پایین محله قائم شهر با محوریت جوانان
برنامه عزاداری حسینی در کانون المشیر پایین محله قائم شهر با محوریت جوانان

برنامه عزاداری حسینی در کانون المشیر پایین محله قائم شهر با محوریت جوانان

غلامیان از برگزاری عزاداری حسینی در دهه اول محرم با محوریت جوانان و نوجوانان خبر داد و گفت: تلاش داریم تا در کانون مسجد صاحب الزمان(عج) المشیر پایین محله قائم شهر در راستای نهادینه کردن فرهنگ حسینی و عاشورایی تلاش شود.
شناسه خبر : 1201378 تاریخ انتشار : ۹ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۵۴

«ابراهیم غلامیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: برپایی مراسم در عزای سرور و سالار شهیدان در واقع تلاش برای احیای ارزش‌ها و معارف اسلامی است و با همه توان در این راستا تلاش داریم.

 

مدیر مسئول کانون مسجد صاحب الزمان(عج) المشیر پایین محله قائم شهر افزود: عشق به امام حسین(ع) عشقی متعلق به یک فرد و یک آیین نیست و عشقی است که در دل همه مردم جاری است و شیعه و سنی و مسلمان و غیرمسلمان نمی شناسد و باید همه ما برای نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی در جامعه و فرهنگ شهادت تلاش کنیم.

 

غلامیان از برگزاری عزاداری حسینی در دهه اول محرم با محوریت جوانان و نوجوانان خبر داد و گفت: ت لاش داریم تا در کانون مسجد صاحب الزمان(عج) المشیر پایین محله قائمشهر در راستای نهادینه کردن فرهنگ حسینی و عاشورایی تلاش شود.

 

مدیر مسئول کانون مسجد صاحب الزمان(عج) المشیر پایین محله قائم شهر افزود: عزاداری دهه اول محرم با حضور مداحان و نوحه سرایان حاج قربان هدایتی، محسن قربانیان، علی صحرایی و مجید یونسی و با سخنرانی حجت الاسلام حاج مهران صادقی به همت هیات امنا و اعضای کانون مسجد صاحب الزمان(عج) المشیر پایین محله قائمشهر برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: این برنامه عزاداری از اول محرم به مدت 10 شب در مسجد صاحب الزمان(عج) المشیر پایین محله قائم شهر برگزار می شود تا بیشاز پیشدر راستای فرهنگ حسینی به جامعه و نسل جدید تلاش شود.

پایان پیام/ 175