برگزاری مسابقه پیامکی «مصباح الهدی» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم
برگزاری مسابقه پیامکی «مصباح الهدی» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

برگزاری مسابقه پیامکی «مصباح الهدی» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

گواهیان از برگزاری مسابقه پیامکی «مصباح الهدی» در ایام محرم ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.
شناسه خبر : 1201226 تاریخ انتشار : ۹ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۱

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت ایام حزن و اندوه سالروز شهادت امام حسین (ع)، گفت: «مصباح الهدی» نام مسابقه پیامکی است که در ایام محرم ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» به اجرا درآمده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم افزود: این مسابقه به منظور آشنایی هر چه بهتر بچه های مسجد از قیام امام حسین (ع) و همچنین اصحاب باوفای ایشان در جریان حماسه عاشورا است.

 

وی به شیوه برگزاری این مسابقه اشاره کرد و اظهار داشت: در این مسابقه هر روز یک داستان مختصر در قالب کلیپ توسط بچه های مسجد خوانده شده و سوال مسابقه نیز از آن داستان استخراج می شود.

 

گواهیان ادامه داد: همچنین بچه های مسجد به مدت 24 ساعت فرصت دارند تا به سوال مسابقه به صورت پیامکی پاسخ داده و گزینه صحیح را ارسال کنند.

 

وی عنوان کرد: در پایان نیز به آن دسته از افرادی که پاسخ صحیح مسابقه را ارسال کرده اند به قید قرعه هدایایی اهدا می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: علاوه بر اجرای این مسابقه، برنامه های دیگری نیز در طول ماه محرم در این کانون فرهنگی هنری برگزار می شود که از جمله آن برگزاری آیین عزاداری و سوگواری، زنجیرزنی و سینه زنی است.

پایان پیام/ 691