دیدار و تبادل نظر با اهل مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و کانون یاسین استان البرز
ديدار و تبادل نظر با اهل مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و کانون ياسين استان البرز

دیدار و تبادل نظر با اهل مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و کانون یاسین استان البرز

جلسه مشترک مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان البرز با اهالي مسجد حضرت ابوالفضل (ع) و اعضاي کانون فرهنگي هنري ياسين با هدف تبادل نظر در زمينه گسترش فعاليت‌ها برگزار شد.
شناسه خبر : 39710 تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان البرز: حجت الاسلام «کاظم شکری» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز به درخواست امام جماعت و هیات امنای مسجد حضرت ابوالفضل و همچنین کانون فرهنگی هنری «یاسین» استان در این مسجد حاضر شد و با فعالان مسجدی گفت وگو کرد.

 

حجت الاسلام شکری در این جلسه با اشاره به اهمیت مدیریت یکپارچه و صدای واحد میان تمامی ارکان مسجد گفت: با توجه به اینکه رکن اصلی و محور فعالیت ها در مساجد امام جماعت است در نتیجه هر اقدامی باید زیر نظر امام مسجد باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان البرز در ادامه افزود: ما یک خط و مسیر مشخص که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان شده است حرکت می کنی؛ در اساسنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد در صورتی که امام مسجد مدیر کانون را معرفی کند وی به رسمیت شناخته می شود.



در ادامه این جلسه، اهالی مسجد ابوالفضل (ع) در خصوص مطالبات و برخی مشکلات موجود با مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان البرز به بحث و تبادل نظر پرداختند.


گفتنی است در این جلسه مشورتی که به مدت دو ساعت به طول انجامید موارد متعددی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.