مراسم عزاداری دهه اول محرم در مسجد سنگ‌بست ماسال برگزار می‌شود
مراسم عزاداری دهه اول محرم در مسجد سنگ‌بست ماسال برگزار می‌شود

مراسم عزاداری دهه اول محرم در مسجد سنگ‌بست ماسال برگزار می‌شود

سوات‌پور گفت: مراسم عزاداری دهه اول محرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مسجد سنگ‌بست ماسال برگزارمی‌شود.
شناسه خبر : 1201028 تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۱۵

«حسین سوات‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با تسلیت ایام شهادت ابا عبدالله‌الحسین(ع) و یاران باوفایش اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت مسجد سنگ‌بست ماسال در ایام محرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مراسم عزاداری شهادت اباعبدالله الحسین(ع) و 72 تن از یاران باوفایش را برگزار می‌کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت مسجد سنگ‌بست ماسال با بیان اینکه این مراسم به مدت 12 شب در محوطه باز حیاط مسجد برگزار می‌شود افزود: حجت‌الاسلام«سیدقوام صفوی» به عنوان سخنران و «سیدساجد رازدار» مداح این مراسم هستند.

 

وی گفت: همزمان با شام عاشورا مراسم شام غریبان و خیمه‌سوزان هم در محوطه مسجد با مراسم دمام‌زنی و مداحی و با حضور پرشور مردم همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

سوات‌پور تصریح کرد: برنامه‌های ویژه دهه محرم با هدف تبیین و تعمیق فلسفه عاشورا و قیام اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، که یقیناً برنامه زندگی‌ساز بشریت است، برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت مسجد سنگ‌بست ماسال خاطرنشان کرد: باید با افزایش بصیرت و شناخت هر چه بیشتر نسبت به واقعه عاشورا و قیام حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) در جامعه در راستای ارتقای سطح معرفت و شناخت نسبت به اهداف انسان‌ساز نهضت امام حسین(ع) گام برداریم.

پایان پیام/ 526