مسابقه استعدادیابی مداحی، مناجات خوانی و شعرخوانی برگزار می‌شود
مسابقه استعدادیابی مداحی، مناجات خوانی و شعرخوانی برگزار می‌شود

مسابقه استعدادیابی مداحی، مناجات خوانی و شعرخوانی برگزار می‌شود

شمسی‌پور گفت: به همت کانون فرهنگی مسجد جامع صومعه‌سرا مسابقه استعدادیابی مداحی، مناجات خوانی و شعرخوانی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.
شناسه خبر : 1201041 تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۲

«پروین شمسی‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: به مناسبت ایام عزاداری حسینی مسابقه استعدادیابی مداحی، مناجات خوانی و شعرخوانی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری محبان بقیه‌الله(عج) مسجد جامع صومعه‌سرا با بیان اینکه این مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان دختر و پسر است افزود: داوری این مسابقات زیر نظر داوران شاخص انجام می‌شود.

 

وی گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این مسابقه، می‌توانند به صورت حضوری به مدیر کانون مراجعه و یا در قالب فیلم کوتاه حداکثر هفت دقیقه، از اجرای خود را ضبط کرده و به شماره واتساپ 09907109663 ارسال کنند.

 

شمسی‌پور با بیان اینکه به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا می‌شود تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند آثارشان را تا 20 مرداد ارسال کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری محبان بقیه‌الله(عج) مسجد جامع صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: شناسایی استعدادهای جدید، ارتقا سطح افراد و علاقه مند کردن نوجوانان به این رشته از اهداف این برنامه است.

پایان پیام/ 526