دوره‌های آموزشی کمک‌های اولیه امداد و نجات در کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
دوره‌هاي آموزشي کمک‌هاي اوليه امداد و نجات در کانون‌هاي مساجد چهارمحال و بختياري برگزار مي‌شود
با مشارکت جمعیت هلال احمر؛

دوره‌های آموزشی کمک‌های اولیه امداد و نجات در کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

مظاهري گفت: همزمان با طرح اوقات فراغت تابستان 1401، دوره‌هاي آموزشي کمک‍‌هاي اوليه امداد و نجات در سطح کانون‌هاي مساجد چهارمحال و بختياري با مشارکت جمعيت هلال احمر استان برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 39572 تاریخ انتشار : ۵ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، «محمدرضا مظاهری» با اشاره به برگزاری طرح ملی غنی‌سازی اوقات فراغت اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور در تابستان 140 بیان کرد: در این راستا ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهار محال و بختیاری با مشارکت جمعیت هلال احمر استان، اولین دوره آموزشی کمک های اولیه  امداد و نجات را در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد  برگزار می کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری هدف از برگزاری این دوره ها را آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با مهارت های کمک های اولیه و امداد و نجات به صورت کاربردی عنوان کرد و افزود: امیدواریم با برگزاری این دوره های آموزشی شاهد ارتقای مهارت های نوجوانان و جوانان در محورهای یادشده باشیم.

 

وی گفت: برگزاری دوره های آموزشی کمک های اولیه و امداد و نجات همراه با اعطای گواهی نامه معتبر بوده و مبلغ شهریه برای هر نفر 15 هزار تومان است.

 

مظاهری ادامه داد: آخرین مهلت ثبت نام ۱۵ مردادماه 1401 بوده و علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت نام و شرکت در کلاس ها به نزدیک ترین کانون فرهنگی هنری مسجد در محله خود مراجعه کنند.

 

گفتنی است طرح غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد در تابستان 1401 با شعار "مسجد، شوربندگي، نشاط زندگي" به منظور جذب كودكان و نوجوانان به مساجد، ترويج معارف اسلامي، مهارت آموزي و نشاط بخشي و با رويکرد شبکه سازي و جريان سازي، استفاده از ظرفيت هاي مردمي و فعالان اجتماعي محله محور و با محوریت امام جماعت و همراهی هیات امناء مسجد و سایر تشکل ها و دستگاه های فعال در مسجد و با هدف تقویت بنیه ایمان، همدلی، کار و ایثار در محیط مسجد، خانواده و محله با استفاده از ظرفیت های خود جوش و داوطلبانه مردمی در کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.