قابلیت‌های کانون انتظار بجنورد همراه «هم‌افزایی برای مدیریت ایران ۱۴۰۱» شد
قابليت‌هاي کانون انتظار بجنورد همراه «هم‌افزايي براي مديريت ايران ۱۴۰۱» شد

قابلیت‌های کانون انتظار بجنورد همراه «هم‌افزایی برای مدیریت ایران ۱۴۰۱» شد

ستاد فهماي خراسان شمالي به همراه کانون فرهنگي هنري انتظار بجنورد، در نخستين نمايشگاه و رويداد "هم‌افزايي براي مديريت ايران ۱۴۰۱" حضور يافت و فعاليت هاي فرهنگي تربيتي خود را در مصلاي امام خميني(ره) تهران در معرض ديد عموم قرار داد.
شناسه خبر : 39514 تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛  کانون فرهنگی هنری انتظار بجنورد در نخستین نمایشگاه و رویداد "هم‌افزایی برای مدیریت ایران ۱۴۰۱" که با عنوان "هم افزا" از روز یکشنیه 2 مرداد ماه جاری فعالیت خود را آغاز کرده، حضور یافت و اهم فعالیت های فرهنگی، آموزشی و تربیتی خود در محله های محروم را در این رویداد به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام حبیب الله پاکدامن، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در این باره گفت: این نمایشگاه که  به عنوان نخستین گام در مسیرِ رسیدن به دولت مردمی، با حضور "سید صولت مرتضوی " معاون اجرایی رییس جمهور در مصلای امام خمینی(ره) گشایش یافت که ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی نیزهمراه با کانون فرهنگی هنری انتظار بجنورد در این رویداد حضور فعال دارد.

وی  زمینه فعالیت کانون فرهنگی هنری انتظار را ورزشی و آموزشی معرفی کرد و گفت:  این کانون در زمینه آموزش فوتبال به نوجوانان و تلاش برای محرومیت زدایی و ارتقای فرهنگی محله های آسیب پذیر فعال است  که ظرفیت و استعداد های خود را در قالب اقدامات انجام شده در این رویداد ملی  به نمایش گذاشته است.

رییس ستاد فهمای خراسان شمالی همچنین اضافه کرد: دکتر «محمدرضا حسین نژاد» استاندار خراسان شمالی و تنی چند از مسئولان استانی از این نمایشگاه  و رویداد که تا سه شنبه، چهارم مردادماه جاری ادامه دارد، بازدید کردند و همراهی اهالی مسجد در نشستی در جریان ظرفیت ها و قابلیت های اثر گذار . تحول آفرین  حاضر در نمایشگاه قرار گرفتند.

حجت الاسلام پاکدامن همچنین عنوان کرد:  بر اساس اعلام برگزار کنندگان، این رویداد حدود ٨٠٠ غرفه دارد در زمینه‌های فرهنگی و تربیتی، بهداشت و سلامت، محیط زیست، آموزش و مشاوره، حکمرانی مردمی و سایر موارد است این نمایشگاه با همت بنیاد فرهنگی خاتم الااوصیاء و دستیار ویژه مردمی‌سازی رییس جمهور برگزار شد.

وی همچنین اضافه کرد: در این نمایشگاه زمینه ای فراهم شده که مجموعه ها و مدیران حاکمیتی با ظرفیت مجموعه های مردمی آشنا شوند و در حل مسائل و مشکلات از توانمندی های آنها استفاده کنند.

گفتنی است؛ بر اساس اخبار مورد تأیید منعکس شده از این رویداد، شرکت‌ها، موسسات و گروه‌های نوآور و گروه های مردمی حاضر در این نمایشگاه، امکان شبکه‌سازی دارند تا بتوانند همکاران، رقبا و مدیران مختلف کشور را شناسایی و برای طرح همکاری با آن‌ها اقدام کنند، از طرفی نیز از طریق شبکه سازی امکان اخذ سرمایه و پروژه از سازمان‌ها و سرمایه‌گذاران را دارند تا علاوه بر حل چالش‌های کشور کسب و کار خود را توسعه دهند.