اعلام عناوین کتاب‌های پیشنهادی مرداد ماه برای معرفی در طرح ملی شنبه‌های کتاب
اعلام عناوين کتاب‌هاي پيشنهادي مرداد ماه براي معرفي در طرح ملي شنبه‌هاي کتاب
ویژه بچه‌های مسجد؛

اعلام عناوین کتاب‌های پیشنهادی مرداد ماه برای معرفی در طرح ملی شنبه‌های کتاب

ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور در راستاي اجراي طرح ملي شنبه‌هاي کتاب و با توجه به در پيش رو بودن ايام محرم و صفر، بسته کتاب ويژه مردادماه را براي بچه‌هاي مسجد معرفي کرده است.
شناسه خبر : 39512 تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با توجه به مناسبت های واقع شده در مرداد ماه و بهره گیری مناسب از این ایام ، ستاد فهما در راستای طرح ملی شنبه های کتاب مساجد، برای اعضای کانون ها و کتابخانه های مساجد کشور ، کتابهای پیشنهادی ذیل را معرفی می کند:

1- «از نجران تا مدینه» نوشته «محمدرضا انصاری» ، انتشارات «دلیل ما» ، موضوع : ماجرای مباهله/ این کتاب شامل۹۰ داستان از مباهله پیامبر اکرم (صلی‌الله‌ علیه) با مسیحیان نجران است. 

2- «خادم ارباب کیست ؟» نویسنده «سید علی اصغر علوی»، انتشارات بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق ( علیه السلام ) ، موضوع  درس هایی از کلاس حضرت جَون
 
نگارنده در ابتدای کتاب با عنوان « پیش نوشتی برای منشور خادمین هیأت» آورده است : به جای نوشتن از اساسنامه و شرح وظایف و رسالت برای خادمین هیأت، کافیست خادم خود امام حسین ( علیه السلام ) معرفی شود . خادمی که عمری پا به پای امام زیسته و آئین نوکری آموخته و هم البته می آموزد . کسی که با امام به کربلا آمده و خون سیاهش با خون های مطهر اصحاب عجین شده است . همان غلامِ سیاه اباعبدالله الحسین ( علیه السلام ) ، حضرت جَوْن   ( علیه السلام ) 

3- «رحمت واسعه» اثر آیت الله العظمی «محمد تقی بهجت»، انتشارات مرکز تنظیم و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی بهجت ، موضوع: بیان خصائص رحمت واسعه خدا امام حسین ( علیه السلام ) 
«رحمت واسعه » بیان خصایص واسعه‌ی خدا ، حضرت سیدالشهدا ( علیه السلام ) در اشارات فقیه عارف ، حضرت آیت‌الله العظمی محمد تقی بهجت ( قدس سره ) است که به کوشش گروهی از محققین ، گردآوری و تنظیم شده ‌است.

4- «تدبر در ساحت بیت» نوشته «احمد رضا اخوت» ، انتشارات مدرسه دانشجویی قرآن و عترت ، موضوع: خانواده   

«تدبر در ساحت بیت» کتابی درباره اهمیت و قداست خانه و خانواده است . خانواده از منظر وحی ، چرایی تشکیل خانواده ، شیوه‌ها و مهارت‌های لازم برای تشکیل خانواده و... سوالاتی هستند که این کتاب درصدد پاسخگویی به آنها است.