توزیع بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم در شهرستان بهمئی
توزیع بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم در شهرستان بهمئی

توزیع بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم در شهرستان بهمئی

بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم در سراسر شهرستان بهمئی از طریق کانون های فرهنگی و هنری مساجد، هئیت های مذهبی و گروه های جهادی طبخ و بین نیازمندان در مناطق کم برخوردار شهرستان توزیع شد.
شناسه خبر : 1198145 تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، «سلمان تاج الدینی» در این زمینه، اظهار کرد: به مناسبت عید «غدیر خم» و با حمایت ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم در سراسر شهرستان بهمئی از طریق کانون های فرهنگی و هنری مساجد، هئیت های مذهبی و گروه های جهادی طبخ و بین نیازمندان در مناطق کم برخوردار شهرستان توزیع شد.

 

مسئول قرارگاه پیشرفت منطقه ای حضرت ولیعصر (عج) بهمئی افزود:شناسایی افراد نیازمند توسط گروه های اجتماعی، طلاب و هیئت های همکار در مساجد انجام می گیرد.

 

وی ادامه داد: این اقدام مهم نیز به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و با مشارکت گروه های مردمی، هیئت های مذهبی و کانون های فرهنگی و هنری در مساجد این شهرستان نیز اجرایی شد.

 

تاج الدینیی در زمینه نحوه شناسایی افراد نیازمند هم گفت: در محلات و روستاهای شهرستان گروه های اجتماعی مردمی توسط طلاب همکار قرارگاه تشکیل شده اند که متشکل از معتمدین و روحانی محل و با کمک گرفتن از پایگاه های بسیج و برخی گروه های جهادی مقیم و هیئت های مذهبی کار شناسایی خانواده های نیازمند را انجام می دهند.

پایان پیام/ 82