کانون امام خمینی(ره) روستای وسطی کلا قائم شهر میزبان جشن بزرگ غدیر
کانون امام خمینی(ره) روستای وسطی کلا قائم شهر میزبان جشن بزرگ غدیر

کانون امام خمینی(ره) روستای وسطی کلا قائم شهر میزبان جشن بزرگ غدیر

میری به برگزاری جشن بزرگ غدیر در کانون امام خمینی(ره) مسجد مهدیه روستای وسطی کلا قائم شهر اشاره کرد و گفت: نهادینه کردن ارزش های غدیر و ایام غدیریه وظیفه مهمی است که در دستور کانون مسجد است.
شناسه خبر : 1197497 تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۰۰

«سید حسین میری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: ماجرای عید غدیر خم  اشاره به اتفاقی دارد که در آخرین سفر حج رسول الله(ص) رخ داد؛ در سال دهم هجرت، رسول خدا(ص)  به حج رفت و احکام آن را به مردم آموزش داد و اکنون ما وظیفه داریم آن را برای همگان و نسل جدید تبیین کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) مسجد مهدیه روستای وسطی کلا قائم شهر افزود: جشن غدیر با هدف نهادذینه کردن ارزش های غدیر بین اهالی روستای وسطی کلا برگزار شد و تلاش شد تا در این بخش موفق عمل شود و نسل جدید با فرهنگ غدیر آشنا شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: جشن عید غدیر با برنامه های متنوع و سخنرانی روح الله عباسی و مداحی فرامرز دانا در گلزار شهدا روستای وسطی کلا برگزار شد.

 

میری به برگزاری جشن بزرگ ولایت و امامت و غدیر در کانون امام خمینی(ره) مسجد مهدیه روستای وسطی کلا قائمشهر اشاره کرد و گفت: نهادینه کردن ارزش های غدیر و ایام غدیریه  وظیفه مهمی است که در دستور کانون مسجد است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) مسجد مهدیه روستای وسطی کلا قائم شهر افزود: این جشن همراه با اهدای جایزه به برترین های مسابقات دهه امامت و ولایت و اجرای همگانی سرود سلام فرمانده بوده است.

پایان پیام/ 175