حدود ۱۰۰۰ پرس غذای نذری عید غدیر در کانون «بشارت» قیروکارزین توزیع شد
حدود ۱۰۰۰ پرس غذای نذری عید غدیر در کانون «بشارت» قیروکارزین توزیع شد

حدود ۱۰۰۰ پرس غذای نذری عید غدیر در کانون «بشارت» قیروکارزین توزیع شد

اسدی گفت: به مناسبت عید سعید غدیرخم و به همت بچه های مسجد نزدیک به هزار پرس غذای گرم نذری در کانون فرهنگی هنری «بشارت» قیروکارزین تهیه و توزیع شد.
شناسه خبر : 1197447 تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۰

«بهنام اسدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «بشارت» شهرستان قیروکارزین و در عید سعید غدیر خم، تعداد هزار پرس غذای گرم نذری تهیه و میان شهروندان توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «بشارت» شهرستان قیروکارزین افزود: برای تهیه این تعداد غذای نذری، ۱۵۰ میلیون ریال هزینه شد که به همت بچه ها و اهالی مسجد، خیران و نیکوکاران تامین شد.

 

وی با اشاره به دیگر برنامه های این کانون فرهنگی هنری در عید غدیر خم عنوان کرد: مولودی خوانی، شعرخوانی، سخنرانی و... از جمله برنامه های این آیین جشن و سرور به همت کانون فرهنگی هنری «بشارت» بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «بشارت» شهر «کارزین» همچنین با اشاره به این کانون در برگزاری جشن امامت و ولایت در جواز مقبره شهدای گمنام شهر «کارزین»، عنوان کرد: این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام «سید یونس موسوی» برگزار شد.

 

وی ادامه داد: همچنین شرکت کنندگان در این مجلس جشن و سرور از نوای مولودی خوانی «شهاب الدین رضایی» ذاکر اهل بیت (ع) بهره مند شدند.

 

اسدی بیان کرد: همچنین پذیرایی شام به شرکت کنندگان در این جلسه به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «بشارت» انجام شد.

پایان پیام/ 691