نوای غدیرانه گروه سرود «نسیم ولایت» بجنورد در حرم مطهر رضوی طنین انداخت
نواي غديرانه گروه سرود «نسيم ولايت» بجنورد در حرم مطهر رضوي طنين انداخت

نوای غدیرانه گروه سرود «نسیم ولایت» بجنورد در حرم مطهر رضوی طنین انداخت

گروه سرود «نسيم ولايت» کانون فرهنگي هنري انصارالمهدي (عجل الله تعالي فرج الشريف) بجنورد به عنوان نماينده استان خراسان شمالي، در آستانه عيد غدير، را با همنوايي غديرانه ميزبان زائران در حرم مطهر رضوي شدند.
شناسه خبر : 39353 تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ هنرمندان نوجوان و دانش آموزان مسجدی عضو گروه سرود «نسیم ولایت» کانون انصارالمهد(عجل الله تعالی فرج الشریف) بجنورد، به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم در حرم مطهر رضوی به عنوان نماینده خراسان شمالی به اجرای سرود پرداختند.

این نوجوانان مسجدی سرود "سردار" را به صورت آکاپلا  در  همراهی قاب تصاویر  زائران مشتاق که در رواق دارالحجه حرم رضوی، هر کدام با موبایل های شخصی قصد ثبت این لحظات را داشتند، اجرا کردند.

در این اجرا هاشم شیرازیان، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی نیز حضور داشت و نظاره گر این شوق هنرمندانه و عاشقان نوجوان ولایت امری امیرمومنان علی (علیه السلام) بود.

 

«علی پولادی» مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عجل الله تعالی فرج الشریف) مسجد حضرت قائم آل محمد بجنورد، پس از اجرای اول که با استقبال زائران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(علیه السلام)  رو به رو شده بود از اجرا در صحن های دیگر حرم حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) خبر داد و اضافه کرد: در گفت: امروز تا 27 تیرماه، همزمان با عید غدیر خم و ایام دهه امامت و لایت در مسجد گوهر شاد و نیز صحن پیامبر اعظم(صلی الله علیه وآله وسلم) سرودهای غدیرانه را ب زائران رضوی هدیه می دهند.

وی همچنین اعلام کرد: یک اجرا توسط اعضای گروه به تنهایی و یک اجرا نیز به صورت مشترک در کنار 8 گروه سرود دیگر از سراسر ایران اسلامی و به صورت مشترک و دسته جمعی صورت می پذیرد.

 

پولادی همچنین اعلام کرد: اجراها به صورت آکاپلا انجام می شود و امیدواریم با تمرین ها و زحمات انجام شده توسط گروه، مورد قبول خداوند و زائرین قرار گیرد.

 

پایان/