اجرای ۳ شب برنامه جشن و سرور به مناسبت عید غدیر در کانون «شهید رحمانیان» جهرم
اجرای ۳ شب برنامه جشن و سرور به مناسبت عید غدیر در کانون «شهید رحمانیان» جهرم

اجرای ۳ شب برنامه جشن و سرور به مناسبت عید غدیر در کانون «شهید رحمانیان» جهرم

ترابفرد از برگزاری آیین های جشن و سرور عید سعید غدیر خم به مدت سه شب در کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم خبر داد.
شناسه خبر : 1196849 تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۶

«هادی ترابفرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک فرارسیدن عید غدیر خم و سالروز اعلام امامت حضرت امیرالمومنین امام علی (ع) گفت: غدیر در اسلام عید اکبر و روز تکمیل دین بوده و این روز حیات و روح تازه ای به دین اسلام دمیده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم افزود: به مناسبت ایام دهه ولایت و امامت برنامه‌های مختلفی در این ایام برنامه ریزی شده که به مدت سه شب در این کانون فرهنگی هنری به اجرا در می آید.

 

وی بیان کرد: آیین های جشن و سرور در این کانون که از شب گذشته آغاز شده، امشب و فردا شب نیز ادامه دارد و کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» میزبان عاشقان اهل بیت (ع) در جشن های عید غدیر است.

 

ترابفرد عنوان کرد: سخنرانی کارشناسان مذهبی، مولودی خوانی ذاکران اهل بیت (ع) و اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی از جمله عناوین آیین های جشن غدیر در این کانون فرهنگی هنری است.

 

وی گفت: علاوه بر این جشن ها، بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم با برپایی موکب در خیابان جنب مسجد به پذیرایی از مردم و خودروهای عبوری مشغول هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» ادامه داد: این موکب نیز که شب گذشته راه اندازی شده امشب و فردا شب نیز فعالیت دارد.

 

ترابفرد در پایان با اشاره به اینکه جشن های عید غدیر در این کانون همراه با اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می شود، از عموم اهالی محله، شهروندان و اهالی مسجد برای شرکت در جشن عید الله اکبر دعوت کرد.

 

پایان پیام/ 691