کانون های مساجد فارس میزبان جشن میلاد امام هادی (ع) بودند
کانون های مساجد فارس میزبان جشن میلاد امام هادی (ع) بودند

کانون های مساجد فارس میزبان جشن میلاد امام هادی (ع) بودند

حجت الاسلام امیدی با اشاره به برگزاری جشن میلاد امام هادی (ع) در کانون های مساجد فارس گفت: این مراسم با حضور ارادتمندان اهل بیت (ع) و بیان سیره و زندگانی امام دهم (ع) برگزار شد.
شناسه خبر : 1196412 تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۲۱

حجت الاسلام «حسین امیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: حضرت امام علی النقی (ع) ملقب به «هادی»؛ امام دهم شیعیان است که در پانزدهمین روز از ماه ذی الحجه متولد شدند و این امام همام در کودکی به مقام امامت رسید و چشمه جوشانی از علم و دانایی بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با اشاره به برگزاری مراسم جشن و سرور میلاد امام هادی (ع) در کانون های مساجد فارس افزود: این مراسم با حضور ارادتمندان اهل بیت (ع) و بیان سیره و زندگانی امام دهم (ع) توسط ائمه جماعات مساجد برگزار شد.

وی ادامه داد: همچنین برنامه های متنوع دیگری از جمله اهدای هدیه به هم نامان امام هادی (ع)، برپایی ایستگاه های صلواتی، توزیع غذای گرم بین نیازمندان، محافل قرآنی و اهدای ثواب طرح «تلاوت نور» به پیشگاه آن امام همام اجرا شد.

حجت الاسلام امیدی یادآور شد: کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس در مناسبت های ملی و مذهبی برنامه های متنوعی را در طول سال با حضور نمازگزاران و اقشار مختلف مردم برگزار می کنند.

پایان پیام/ 130