افتخار آفرینی کانون‌های مساجد در جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر/انتخاب دو سرود «ای شهید» و «گل‌های چیده» از سوی هیات داوران
افتخار آفريني کانون‌هاي مساجد در جشنواره ملي و بين‌المللي سرود فجر/انتخاب دو سرود «اي شهيد» و «گل‌هاي چيده» از سوي هيات داوران

افتخار آفرینی کانون‌های مساجد در جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر/انتخاب دو سرود «ای شهید» و «گل‌های چیده» از سوی هیات داوران

گروه‌هاي سرود «نسيم صبا» از استان چهار محال و بختياري و «مصباح‌الهدي» از جنوب فارس در جشنواره ملي و بين‌المللي سرود فجر براي بچه‌هاي مسجد افتخارآفريني کرده و هيات داوران دو اثر «اي شهيد» و «گل‌هاي چيده» را منتخب اعلام کردند.
شناسه خبر : 39267 تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر 22 تیر با حضور «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل تالار وحدت تهران برگزار شد.


در جریان برگزاری این مراسم گروه سرود «نسیم صبا» از کانون فرهنگی هنری «نسیم صبا» استان چهار محال و بختیاری و «مصباح الهدی» از کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق(ع) از شهرستان لارستان- جنوب فارس، به ترتیب با بازخوانی سرود «ای شهید» و اجرای سرود «گل های چیده» به عنوان منتخب این جشنواره از سوی هیات داوران شناخته شدند.  

در این جشنواره که با حضور فعالان عرصه فرهنگ و هنر و داوری اساتید برجسته موسیقی کشور برگزار شد، گروه سرود کانون فرهنگی هنری «نسیم صبا» از استان چهارمحال و بختیاری با کسب بیشترین آرای مردمی به مسابقه بزرگ تلویزیونی سرود فجر راه یافت که همزمان با ایام محرم و صفر از شبکه سوم سیما پخش شده و شاهد اجرای این گروه خواهیم بود.

همچنین مهران طهماسبی از گروه سرود «نینوا» از استان چهارمحال و بختیاری در بخش بازخوانی سرود با اجرا و بازخوانی اثر «ای شهید» رتبه اول را کسب کرد.

این گزارش می افزاید: در جریان برگزاری این جشنواره همچنین گروه سرود «مصباح الهدی» لارستـان از کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفرصادق(ع)؛ برگزیده شده و به مسابقه بزرگ تلویزیونی سرود فجر راه یافت.


در این جشنواره که با همراهی «عبدالله یزدان‌پناه لاری» به عنوان سرپرست گروه سرود مصباح الهدی از کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) همراه بود، بچه‌های مسجد با اجرای سرود «گل‌های چیده» به مسابقه بزرگ تلویزیونی جشنواره ملى و بین المللی فجرراه یافتند.

گفتنی است مقام کسب شده توسط هنرمندان گروه مصباح الهدی لارستـان تنها سهم استان فارس از منتخبین راه یافته به مسابقه تلویزیونی جشنواره فجر بود.