طرح محله اسلامی با محوریت مسجد و امام جماعت شکل می گیرد
طرح محله اسلامی با محوریت مسجد و امام جماعت شکل می گیرد

طرح محله اسلامی با محوریت مسجد و امام جماعت شکل می گیرد

رضایی گفت: طرح محله اسلامی با محوریت مسجد و امام جماعت شکل می گیرد و در این طرح ۱۲۰ مسجد و پایگاه مقاومت متولی طرح محله اسلامی است.
شناسه خبر : 1195621 تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عباس رضایی»، امروز (چهارشنبه 22 تیر) در همایش «مسجد جامعه پرداز» در تالار «حافظ» شیراز برگزار شد، گفت: طرح هایی در بحث مسجد جامعه پرداز و محله اسلامی با محوریت مساجد شکل گرفته است و طرح های مسجد جامعه پرداز حمع آوری شد و هم افزایی رخ داد.

رئیس بسیج مساجد و محلات فارس با اشاره به اینکه این هم افزایی باعث شد، کارها به صورت جزیره شکل نگیرد و فعالیت ها زیر نظر نماینده ولی فقیه در فارس به اجرا می رسد و به صورت ید واحد فعالیت ها انجام می شود، اظهار کرد: طرح محله اسلامی با محوریت مسجد و امام جماعت شکل می گیرد و در این طرح 120 مسجد و پایگاه مقاومت متولی طرح محله اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه در وهله اول اعلام شده محور مسجد و محله امام جماعت است، یادآور شد: تشکیل شورای تحول محله با مسئولیت و ریاست امام جماعت در دستور کار قرار می گیرد و کارگاه فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و سلامت و خدمات رسانی تشکیل می شود.

رضایی با اشاره به اینکه اولین ماموریت اینست که مشکلات محله بررسی می شود، افزود: محله سالم محله ای مطالبه گر در راستای بیانیه گام دوم انقلاب است و پیاده سازی عملیات میدانی، احصا مشکلات و رفع مشکلات در کارگروه های مختلف شکل می گیرد و در محله اسلامی شورای تحول محله با محوریت امام جماعت انجام می شود.

 

پایان پیام/ 130