چهارمین رویداد ملی «فهما» در حال برگزاری است
چهارمین رویداد ملی «فهما» در حال برگزاری است

چهارمین رویداد ملی «فهما» در حال برگزاری است

حجت الاسلام امیدی گفت: چهارمین رویداد ملی «فهما» نیز در حال برگزاری است و کانون های مساجد تا ۲۷ تیر ماه برای انتخاب رواق و تا پایان آذر ماه برای ثبت فعالیت های اجرایی در سامانه «بچه های مسجد» فرصت دارند.
شناسه خبر : 1195637 تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (چهارشنبه 22 تیر) در نشست «ساعت همدلی» که با حضور مدیران و رابطان کانون های مساجد منطقه سه شهرداری شیراز برگزار شده بود، هدف از برگزاری نشست را انتقال تجربیات و آشنایی با فعالیت ها به ویژه در حوزه اوقات فراغت برشمرد و گفت: این نشست ها فرصتی را برای ارائه نظر، بیان پیشنهادات و گفتگوی 2 طرفه فراهم می کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اجرای برنامه های ویژه اوقات فراغت تابستان در بیش از یک هزار و 353 کانون فرهنگی هنری مساجد استان، افزود: خدماتی نیز برای استفاده کانون ها در مرکز استان هماهنگی شده است که شامل استفاده از استخر ها، سینما ها، مراکز ورزشی، اردو گاه ها، کلاس های آموزشی و اسکان در شیراز و مشهد مقدس در قالب اردو هاست.

وی با تاکید بر اخذ شناسه ملی توسط کانون های مساجد برای بهره مندی از حمایت ها، تاکید کرد: چهارمین رویداد ملی «فهما» نیز در حال برگزاری است و کانون های مساجد تا 27 تیر ماه برای انتخاب رواق و تا پایان آذر ماه برای ثبت فعالیت های اجرایی در سامانه «بچه های مسجد» فرصت دارند.

حجت الاسلام امیدی ضمن تاکید بر لزوم همکاری و هماهنگی بیش از پیش مدیران با ائمه جماعات، پایگاه های مقاومت بسیج، هیئت های امنا و مذهبی و سایر فعالان فرهنگی مساجد، خاطرنشان کرد: در اجرای فعالیت ها ممکن است اختلاف سلیقه وجود داشته باشد اما در مبانی اعتقادی و فکری اتفاق نظر وجود دارد و همگی معتقد به اسلام، آبادی خانه های خدا و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

خاطرنشان می شود؛ نشست «ساعت همدلی» هر هفته با حضور کانون های مساجد یکی از مناطق 11 گانه شهرداری شیراز برگزار می شود و با بیان نقطه نظرات، ارائه گزارش فعالیت ها و پیشنهاد های شرکت کنندگان همراه است و همچنین از مدیران کانون های مساجد فعال نیز با اهدای لوح تقدیر قدردانی می شود.

پایان پیام/ 130