کانون های مساجد، بهترین مکان برای اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت است
کانون های مساجد، بهترین مکان برای اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت است

کانون های مساجد، بهترین مکان برای اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت است

مرادی گفت: کانون ها و مساجد بهترین مکان برای ایجاد آرامش همراه با معنویت در راستای طرح غنی سازی اوقات فراغت هستند.
شناسه خبر : 1195634 تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۴

خسرو مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با شااره به برنامه های طرح اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۱ در کانون ،گفت:طرح ملی اوقات اوقات فراغت بچه های مسجد امسال همزمان با سراسر کشور از ابتدای تیرماه در این کانون آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی ورزشی سلامت باقر العلوم  کرمانشاه ، افزود: هدف از برگزاری این طرح جذب جوانان و نوجوانان به مساجد،  ترویج معارف اسلامی، مهارت آموزی و نشاط بخشی در تابستان از اهداف اجرای طرح اوقات فراغت بچه های مسجد است.

 

وی خاطر نشان کرد: برگزاری  کلاس های ورزشی همچون  فوتسال ، والیبال ، بسکتبال ، پینگ پنگ ، برپایی کلاس ریاضی مقاطع اول تا پنجم ابتدایی، کلاس زبان انگلیسی مقدماتی ، کلاس نقاشی ، کلاس خوشنویسی کلاس صوت ، لحن قرآن کریم همراه با مسابقات فرهنگی و ورزشی و اردوهای تفریحی و متنوع از شاخص ترین برنامه های کانون است .

مرادی تصریح کرد: کانون فرهنگی ، هنری ، ورزشی ، سلامت باقرالعلوم مسجد چهارمین شهید محراب الهیه  از تاریخ ۸ تیر ماه ۱۴۰۱ همه روزه از ساعت ۱۸ محل برگزاری طرح سراسری در زمینه های فرهنگی شامل قرآن، حفظ کودکان و نوجوانان ،حفظ بزرگسالان، روخوانی و رونخوانی در تمام مقاطع _تجوید  واحکام چهاربین است و علاقمندان می توانند برای شرکت در این برنامه ها حضور یابند.

 

مدیر کانون فرهنگی ورزشی سلامت باقر العلوم  کرمانشاه، اظهار کرد: در بخش هنری نیز فعالیت های متنوع و خوبی را همچون خیاطی ،گلیم بافی، قالی بافی ، نقاشی و طراحی کودکان و بزرگسالان ،آموزش خط تحریر در تمام مقاطع سنی ، مکرومه بافی و قلاب بافی ،کیف و چرم ، عروسک سازی رولی و پولیشی ، روبان دوزی  تدارک دیده شده است.

 


وی  با اشاره به اجرای برنامه های سلامت  در این کانون ،گفت: ویزیت رایگان ، مشـــــــــاوره خانواده و مشـــاوره توسط کارشناس تغذیه و مامایی ،حرکات اصلاحی آرتروز ، آموزش تزریقات نیز در این کانون در حال ارائه خدمات و آموزش است.


 

 مرادی ،افزود:کارکرد اصلی مساجد عبادی است ولی پرداختن به مسائل حوزه های اجتماعی، سیاسی، تبلیغاتی، هنری، فرهنگی و قضایی از دیگر کارکردهای مساجد است.

 

۹

پایان پیام/ 712