طرح اطعام غدیر با مشارکت بچه مسجدی های کانون بصیرت اجرا می شود
طرح اطعام غدیر با مشارکت بچه مسجدی های کانون بصیرت اجرا می شود

طرح اطعام غدیر با مشارکت بچه مسجدی های کانون بصیرت اجرا می شود

احسان صفر زاده گفت: در روز عید غدیر با مشارکت بچه مسجدی های عضو کانون طرح اطعام غدیر با هدف اطعام نیازمندان اجرا می شود.
شناسه خبر : 1195153 تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۵۱

«احسان صفر زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب، گفت: در آستانه ورود به دهه امامت و ولایت هم زمان با روز عرفه، دعای با فضیلت عرفه قرائت شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بصیرت منوجان افزود: در روز عید قربان طرح توزیع گوشت قربانی اجرا شد و در این راستا بسته های گوشت قربانی در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

 

وی ابراز کرد: هم زمان با عید غدیر نیز در نظر داریم کاروان شادی همراه با مولودی خوانی راه اندازی کنیم.

 

صفر زاده با اشاره به این که کاروان شادی به صورت ماشینی و موتوری است، ادامه داد: حرکت این کاروان از گلزار شهدای گمنام با ادای احترام به مقام شامخ شهدا آغاز می شود و در طول مسیر به شهدای روستای بجگان نیز ادای احترام کرده و سپس به سمت امامزاده علی ابن فضل در روستای عباس آباد ادامه مسیر می دهد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بصیرت منوجان اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه دهه امامت و ولایت برپایی جشن بزرگ غدیر است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بصیرت منوجان اضافه کرد: این جشن همراه با برنامه های شاد و متنوع همچون مولودی خوانی، اجرای سرود، سخنرانی و مسابقات فرهنگی است.

وی عنوان کرد: همچنین در روز عید غدیر با مشارکت بچه مسجدی های عضو کانون طرح اطعام غدیر با هدف اطعام نیازمندان اجرا می شود.

 

صفر زاده یادآور شد: سال گذشته در روز عید غدیر قریب ۵ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان روستاهای عباس آباد، پاتک، میانده، کوهپایه و پاگدار توزیع شد و امسال نیز طرح اطعام غدیر در این روستاها اجرا می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بصیرت منوجان در خاتمه از همکاری و همراهی مسئولین بسیج، بسیجیان و هیئت مذهبی در برگزاری این برنامه ها تشکر کرد.

پایان پیام/ 586