آغاز طرح معرفتی میثاق هم زمان با عید غدیر
آغاز طرح معرفتی میثاق هم زمان با عید غدیر

آغاز طرح معرفتی میثاق هم زمان با عید غدیر

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: یکی از طرح های مسجد محور، طرح میثاق است که با محوریت کانون فرهنگی هنری شهید آوینی و قرارگاه منتظران ظهور امام مهدی (عج) در اوقات فراغت تابستانی اجرا می شود.
شناسه خبر : 1194812 تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۳۰

حجت الاسلام «محمدتقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از طرح های مسجد محور، طرح میثاق است که با محوریت کانون فرهنگی هنری شهید آوینی و قرارگاه منتظران ظهور امام مهدی (عج) در اوقات فراغت تابستانی اجرا می شود.

 

امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرک شهید بهشتی جیرفت افزود: میثاق طرحی معرفتی همراه با برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی است که برای نوجوانان ۱۲ تا ۲۰ سال اجرا می شود.

 

 

وی بیان کرد: این طرح معرفتی در راستای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم جهاد تبیین در چهار موضوع غدیر، عاشورا، انتظار و ولایت فقیه اجرا می شود.

 

حجت الاسلام سعیدی ابراز کرد: طرح میثاق هم زمان با عید غدیر آغاز می شود و تا شهریور ماه ادامه دارد.

 

امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرک شهید بهشتی جیرفت اضافه کرد: حضور در این طرح معرفتی برای نوجوانان مسجدی کاملا رایگان است و در ۶ مرحله اجرا می شود.

 

وی اظهار کرد: نفرات برتر طرح میثاق به اردوی زیارتی تفریحی اصفهان، قم، تهران و مازندران اعزام می شوند.

 

حجت الاسلام سعیدی در خاتمه یادآور شد: با هدف همکاری، هم افزایی و استفاده از ظرفیت ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت، اداره اوقاف و امور خیریه، فرمانداری، دارالقرآن، دانشگاه و طلاب نشستی در ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان برگزار شد.

پایان پیام/ 586