بیش از یکصد هزار نوجوان و جوان مسجدی فارس عضویت خود را در سامانه «بچه های مسجد» به ثبت رسانده اند
بیش از یکصد هزار نوجوان و جوان مسجدی فارس عضویت خود را در سامانه «بچه های مسجد» به ثبت رسانده اند

بیش از یکصد هزار نوجوان و جوان مسجدی فارس عضویت خود را در سامانه «بچه های مسجد» به ثبت رسانده اند

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه بیش از یکصد هزار نوجوان و جوان مسجدی فارس عضویت خود را در سامانه «بچه های مسجد» به ثبت رسانده اند، گفت: کانون های مساجد در قالب رویداد ملی «فهما» برنامه های خود را در این سامانه ثبت کنند.
شناسه خبر : 1194365 تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی» امروز (شنبه 18 تیر) در دیدار با «حیدر صفرپور»، مدیر کل ورزش و جوانان فارس ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های اجرایی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: یک هزار و 353 کانون  فرهنگی هنری در مساجد استان فارس تاسیس شده است که فعالیت های مختلف قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی را در طول سال و اوقات فراغت به گروه های سنی مختلف از جمله نوجوانان و جوانان اجرا می کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه بیش از یکصد هزار نوجوان و جوان مسجدی فارس عضویت خود را در سامانه «بچه های مسجد» به ثبت رسانده اند، افزود: کانون های مساجد در قالب رویداد ملی «فهما» برنامه های خود را در این سامانه ثبت می کنند و زمینه های مختلف فعالیت خود را معرفی می کنند.

وی با تاکید بر این نکته که رسیدگی به مخاطبان نوجوان و جوان وجه مشترک ستاد کانون های مساجد و اداره کل ورزش و جوانان است، خاطرنشان کرد: در قالب تفاهم نامه های متعدد تعامل خوبی بین 2 نهاد برقرار است که امیدواریم در مدیریت جدید نیز این تعامل با قوت بیشتری ادامه داشته باشد.  

حجت الاسلام امیدی ابراز امیدواری کرد: از طریق تفاهم نامه جدید بتوان با بهره گیری از امکانات در اختیار به کانون های مساجد به ویژه در نقاط محروم و کم برخوردار خدماتی ارائه شود.

مدیر ستاد کانون های مساجد فارس ضمن ارائه پیشنهاد بازدید مدیر کل ورزش و جوانان استان از کانون های مساجد، گفت: ظرفیت های عظیم فرهنگی و ورزشی در کانون های مساجد موجود است که با حضور مسئولان در قالب برنامه «هم پای محراب» در مساجد بتوانیم پویایی مسجد را در نظر مردم نمایان کنیم.

 

 

پایان پیام/ 130