پویش نذر قربانی به همت کانون منتظران موعود(عج)ترکمن خیل بالاتجن ساری
پویش نذر قربانی به همت کانون منتظران موعود(عج)ترکمن خیل بالاتجن ساری

پویش نذر قربانی به همت کانون منتظران موعود(عج)ترکمن خیل بالاتجن ساری

جعفر زاده از اجرای پویش نذر قربانی به همت کانون منتظران موعود(عج) ترکمن خیل بالاتجن ساری خبر داد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به عید سعید قربان و در راستای کمک به محرومان، طرح «نذر قربانی در عید قربان» به همت بچه های مسجد برنامه ریزی و اجرایی می شود.
شناسه خبر : 1194388 تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۰۹

«علی جعفرزاده » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: تلاش برای کمک به افراد نیازمند همواره در دستور کار کانون مساجد بوده و در عید قربان هم ادامه دارد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران موعود(عج) ترکمن خیل بالاتجن ساری افزود: بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری در روز عید سعید قربان و با قربانی کردن گوسفند، بسته های گوشت را به دست افراد و خانواده های کم بضاعت رسانده و ثواب کمک به محرومان شریک می شوند.

 

وی از اجرای پویش نذر قربانی به همت کانون منتظران موعود(عج)  خبر داد و خاطر نشان کرد: همه مردم می توانند در این طرح و پویش شرکت کنند که به میزان مشارکت مردم گوسفند تهیه و نذر سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج)  و همچنین دفع بلا از جامعه می شود.

 

جعفر زاده از اجرای پویش نذر قربانی به همت کانون منتظران موعود(عج)  خبر داد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به عید سعید قربان و در راستای کمک به محرومان، طرح «نذر قربانی در عید قربان» به همت بچه های مسجد برنامه ریزی و اجرایی می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران موعود(عج) ترکمن خیل بالاتجن ساری افزود: نذروات مردم نیکوکار در سریع ترین زمان ممکن در قالب این پویش به دست خانواده های نیازمند می رسد.

 

وی یادآور شد: افراد برای کمک به این نذر قربانی می توانند کمک های خود را به شماره کارت 6037701549814983 به نام علی جعفرزاده واریز کنند.

پایان پیام/ 175