کانون های مساجد گچساران ظرفیت خوبی در طرح فهمای کشور دارند
کانون های مساجد گچساران ظرفیت خوبی در طرح فهمای کشور دارند

کانون های مساجد گچساران ظرفیت خوبی در طرح فهمای کشور دارند

کانون های فرهنگی شهرستان گچساران در سال های گذشته نشان داد که ظرفیت خوبی در استان و کشور داشته و در «طرح ملی فهما» در سطح کشور، موفقیت های خوبی بدست آورده اند.
شناسه خبر : 1194153 تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۲:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، «علیرضا دولت آبادی» در نشست با رابطین گچساران گفت: کانون های فرهنگی، هنری مساجد شهرستان گچساران، در سال های گذشته نشان دادند که ظرفیت خوبی در استان و کشور داشته و در طرح ملی فهما در سطح کشور، موفقیت های خوبی بدست آورده اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی، هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: در فضای فرهنگی نیازمند برنامه ریزی و حرکت جهادی هستیم کانونهای فرهنگی مساجد به عنوان بخشی از مجموعه فرهنگی کشور در حال قعالیت هستند و باید روز به روز برکیفیت و گستردگی فعالیت های آنها افزوده شود.

 

دولت آبادی اظهار کرد: یکی از فعالیتهای مهمی که در حوزه کانون های مساجد در حال اجرا می باشد، طرح ملی فهما و الکترونیکی کردن فضای کاری کانون های فرهنگی مساجد در قالب سایت بچه های مسجد می باشد.

 

وی افزود: جامعه امروز دچار جنگ ترکیبی اقتصادی، فرهنگی، سیاسی می باشد که هر چند اولویت اول اقتصاد و  معیشت مردم اس، اما نباید از مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اثرات آن بر جامعه امروز و نسل های آینده بی تفاوت باشیم.

 

مدیر فهمای استان کهگیلویه و بویراحمد، در پایان خاطر نشان کرد: طرح ملی فهما یک فضای رقابت سالم و یک متغیر انگیزشی برای مدیران و اعضای کانون های فرهنگی مسجد فراهم آورده است و لازم است همچون سال های گذشته مدیران کانون ها در این رقابت ها حضور خوب و چشمگیری داشته باشند.

 

در پایان این نشست، از نقطه نظرات و پیشنهادات رابطین و رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران استفاده شد.

 

 

 

 

پایان پیام/ 630