انتشار کتاب جامع با محور اوقات فراغت بچه‌های مسجد در آینده نزدیک
انتشار کتاب جامع با محور اوقات فراغت بچه‌هاي مسجد در آينده نزديک
در مراسم افتتاح طرح غنی سازی اوقات فراغت استان البرز مطرح شد؛

انتشار کتاب جامع با محور اوقات فراغت بچه‌های مسجد در آینده نزدیک

حجت الاسلام شکري در جريان افتتاح طرح غني سا زي اوقات فراغت کانون هاي مساجد استان البرز گفت: به زودي کتاب جامعي در موضوعات فرهنگي، اجتماعي، ورزشي با محور اوقات فراغت بچه هاي مسجد تهيه و منتشر خواهد شد.
شناسه خبر : 39086 تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از البرز: حجت الاسلام «کاظم شکری» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در آیین افتتاحیه اوقات فراغت بچه های مسجد، طی سخنانی بیان کرد: ظرفیت های موجود در راستای ارتقای اوقات فراغت بچه های مسجد با ریل گذاری در زیرساخت ها محقق شده است.


وی در ادامه این هم اندیشی که با حضور 50 مدیر از مناطق کل استان البرز برگزار می شد، گفت: با تشکیل یک کارگروه به منظور رصد، برنامه ریزی، محتوا سازی، نیاز سنجی، ایجاد همفکری و همکاری با دستگاه‌های هم سو، در نظر داریم در بخش های مختلف نظیر فرهنگی، ورزشی، سیاحتی، تفریحی با جمع آوری اطلاعات جامع، یک کتاب راهنما با محور اوقات فراغت برای بچه های مسجد ارایه کنیم.

 

حجت الاسلام شکری در پایان گفت: کارهای جهادی و ارزشی که در عرصه فرهنگ و هنر انجام می شود با همفکری اهل مسجد و اعضای کانون ها نتایج درخشانی را به همراه خواهد داشت.