رئیس‌جمهور به کردستان سفر می‌کند/اهل مسجد در انتظار دیدار با آیت‌الله رئیسی
رئيس‌جمهور به کردستان سفر مي‌کند/اهل مسجد در انتظار ديدار با آيت‌الله رئيسي

رئیس‌جمهور به کردستان سفر می‌کند/اهل مسجد در انتظار دیدار با آیت‌الله رئیسی

همزمان با سفر رئيس جمهور و اعضاي هيات دولت به کردستان، اعضاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان همچون ساير اقشار در انتظار ديدار آيت‌الله رئيسي و طرح مطالبات خود هستند.
شناسه خبر : 39068 تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: آیت الله «سیدابراهیم رییسی» رئیس جمهور در بیست و هفتمین سفر استانی خود روز جمعه 17 تیرماه به همراه جمعی از اعضای هیات دولت سیزدهم به استان کردستان سفر می‌کند.

 

بر پایه این گزارش، دیدار با اقشار مختلف مردم از جمله برنامه های سفر یک روزه آیت الله رییسی به کردستان محسوب می‌شود؛ در این بین اهالی مسجد و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مانند دیگر اقشار مختلف مردم مطالبات و خواسته های خود را در این بازدید ها و دیدارها به گوش رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت می رسانند.

 

در این راستا «کامل گلباغی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) با بیان اینکه اصلی‌ترین و مردمی‌ترین پایگاه حضور مردم مساجد هستند، اظهار کرد: توجه به برنامه های فرهنگی مساجد می تواند جوانان را از تهاجمات فرهنگی دشمن بیمه کند.

 

وی توجه بیش از پیش به کانون‌های فرهنگی هنری روستایی، توجه ویژه به مسائل و مشکلات کانون های مساجد به عنوان مرکز ثقل فرهنگی، حمایت های مالی و معنوی از فعالیت های فرهنگی، هنری، ملی و مذهبی در مساجد، رونق فعالیت های مسجدی، توجه بیشتر به مسجد محوری و تخصیص اعتبار برای فعالیت های مردمی در این حوزه و .... را از مهمترین مطالبات و خواسته های اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان از رئیس جمهور برشمرد.

 

گلباغی ادامه داد: اختصاص اعتبارات کافی به کانون‌های مساجد برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و جذب جوانان و نوجوانان به مسجد، ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان مسجدی، از دیگر خواسته‌های اعضای کانون‌های مساجد از رییس جمهور و هیئت دولت است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان با بیان اینکه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همچنین خواستار حمایت از فعالیت‌های مسجد محور در دولت مردمی آیت الله رئیسی هستند، یادآوری کرد: حمایت از فعالیت های مسجدمحور باعث می شود تا این اماکن معنوی که به فرموده امام راحل سنگر هستند؛ با احیا کارکردهای مختلف خود قوی‌تر از گذشته به برگزاری فعالیت‌های مختلف بپردازند و محور فعالیت‌ها و برنامه‌ها قرار گیرند.