بازدید از کلاس‌های طرح اوقات فراغت تابستانه کانون‌های مساجد شهرستان فارسان
بازديد از کلاس‌هاي طرح اوقات فراغت تابستانه کانون‌هاي مساجد شهرستان فارسان
در راستای طرح رصد و پایش کانون ها صورت گرفت؛

بازدید از کلاس‌های طرح اوقات فراغت تابستانه کانون‌های مساجد شهرستان فارسان

کارشناسان ستاد فهماي استان چهار محال و بختياري، از کلاس‌هاي طرح غني‌سازي اوقات فراغت تابستانه کانون‌هاي مساجد شهرستان فارسان، در راستاي طرح رصد و پايش کانون ها بازديد کردند.
شناسه خبر : 39046 تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، در راستای طرح رصد و پایش کانون ها، کارشناسان ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری از کلاس های طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستانه کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فارسان بازدید کردند.                                                                                         

طرح رصد و پایش کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در سال1401 به منظور پویایی هرچه بیشترکانون ها برگزار شده و در فصل تابستان از کلاس های طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستانه کانون های فرهنگی هنری مساجد بازدید بعمل خواهد آمد.

 

در این بازدید که کارشناس مسئول فرهنگی هنری، پشتیبانی و توسعه منابع و روابط عمومی ستاد فهما حضور داشتند از کلاس های اوقات فراغت بچه های مسجد درشهرستان فارسان بازدید شده و ضمن تشکر و عرض خداقوت به مدیران و مربیان کانون ها، کتب و هدایای فرهنگی به برگزیدگان و شرکت کنندگان در کلاس ها اهدا شد.                                                                                                               

گفتنی است، در مساجد استان چهارمحال و بختیاری تاکنون 452 باب کانون فرهنگی هنری مشغول فعالیت می باشند که در شهرستان فارسان 38 باب کانون شامل 14 باب کانون فرهنگی هنری در مساجد مناطق روستایی و عشایری و 24 باب کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرها تاسیس گردیده و مشغول فعالیت هستند.