بچه مسجدی ها در اوقات فراغت تابستانی مفاهیم قرآنی می آموزند
بچه مسجدی ها در اوقات فراغت تابستانی مفاهیم قرآنی می آموزند

بچه مسجدی ها در اوقات فراغت تابستانی مفاهیم قرآنی می آموزند

میثم زارع گفت: در راستای اجرای طرح اوقات فراغت تابستانی، دوره های آموزش قرآن کریم شامل روخوانی و روانخوانی در حال برگزاری است.
شناسه خبر : 1192806 تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۷:۳۵

«میثم زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت:به منظور غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و جوانان روستا از ابتدای تیر ماه سال جاری طرح اوقات فراغت تابستانی آغاز شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج افزود: در راستای اجرای این طرح، دوره های آموزش قرآن کریم همراه با روخوانی و روانخوانی در حال برگزاری است.

 

وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های اوقات فراغت در ایام تابستان برگزاری مسابقات ورزشی در رشته فوتبال است.

 

زارع ابراز کرد: علاوه بر این برای دختران و بانوان روستا دوره آموزشی هنر دستی خوس باقی در حال برگزاری است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج ادامه داد: دختران و بانوان روستا با شرکت در این دوره علاوه بر فراگیری این هنر دستی می توانند با تولید و فروش صنایع دستی برای خود درآمد زایی کنند.

 

وی اظهار کرد: در دوره های قبلی آموزش خوس باقی زمینه اشتغال تعدادی از بانوان روستا فراهم شده است.

 

زارع با اشاره به سایر فعالیت های کانون در این ایام، اضافه کرد: در کنار اجرای طرح اوقات فراغت تابستانی، طرح شنبه های کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین اهالی روستا در حال برگزاری است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج در خاتمه عنوان کرد: طرح سه شنبه های تکریم نیز همچنان به قوت خود باقی است و در این راستا از نخبگان مسجدی تجلیل می شود.

پایان پیام/ 586