جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) در مسجد جامع زاغمرز برگزار شد
جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) در مسجد جامع زاغمرز برگزار شد

جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) در مسجد جامع زاغمرز برگزار شد

مراسم جشن و مولودی خوانی میلاد امام حسن عسکری(ع) به همت و تلاش ستاد برگزاری مراسم های هفتگی و مذهبی خادمین ائمه اطهار(ع) و شهدای زاغمرز، درمسجد جامع برگزار شد.
شناسه خبر : 863702 تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ زمان انتشار :

«علی شهبازی» شامگاه چهارشنبه ( 13 آذر) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان افزود: تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ ائمه اطهار(ع) در سطح جامعه و در بین جوانان و نوجوانان از مهمترین برنامه‌های ما در طول هفته است.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد جامع زاغمرز با اعلام اینکه نهادینه کردن فرهنگ اهل بیتی باید از وظایف مهم مسئولان فرهنگی و دست اندرکاران مراسمات مختلف باشد، اظهار کرد: باید تلاش شود تا نسل جدید بیش از گذشته با زندگی ائمه اطهار آشنا شده و از آنان در زندگی فردی و اجتماعی الگوسازی کنند.

 

شهبازی اظهار کرد: امام حسن عسکرى(ع)، با وجود همه فشارها و کنترل ها و مراقبت هاى بى وقفه حکومت عباسى در زمان خود، یک سلسله فعالیت هاى سیاسى و اجتماعى و علمى در جهت حفظ اسلام و مبارزه با افکار ضد اسلامى انجام می ‏داد که باید این فعالیت ها هم برای جامعه روشنگری شود.

 

وی گفت: مسجد جامع زاغمرز همگام با مساجد مختلف زاغمرز در شب ولادت امام حسن عسکری(ع) مراسم جشن و مولودی خوانی برگزار کرد و تلاش شد تا با تبیین زندگی این امام همام، از ایشان برای جوانان الگوسازی شود.

پایان پیام/ 175