کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یک ظرفیت مردمی در راستای تحقق اهداف نظام محسوب می‌شوند
کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد يک ظرفيت مردمي در راستاي تحقق اهداف نظام محسوب مي‌شوند
دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت؛

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یک ظرفیت مردمی در راستای تحقق اهداف نظام محسوب می‌شوند

عبودتيان، دستيار رئيس‌جمهور در امر مردمي‌سازي دولت؛ ضمن تاکيد نسبت به گسترش فعاليت‌هاي مسجدي در جامعه اظهار کرد: کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد يک ظرفيت مردمي در راستاي تحقق اهداف نظام محسوب مي‌شوند.
شناسه خبر : 38604 تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، «سید احمد عبودتیان» دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، صبح امروز چهارشنبه 8 تیرماه با حضور در ساختمان شهید بهشتی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده» رئیس این ستاد دیدار و گفت وگو کرد.

 

بر پایه این گزارش، عبودتیان، دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت در این دیدار با اشاره به نقش بی‌بدیل مساجد در جامعه اسلامی اظهار کرد: مسجد از صدر اسلام در اداره امور نقش داشت و منجر به تحولات گسترده‌ای با محوریت مردم شد.

 

وی ادامه داد: امروز نیز مساجد باید با محور مردم اداره شود تا شاهد شکوفایی ظرفیت‌های گسترده آن باشیم؛ نیازسنجی از سطح محلات و تدارک ویژه‌برنامه‌های مختلف در محیط مسجد برکات بیشماری را برای جامعه به ارمغان می‌آورد که زمینه‌ساز تربیت یک نسل مسجدی و دغدغه‌مند و انقلابی است. 

 

عبودتیان در بخش دیگری از مباحث خود ضمن تقدیر از فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گفت: کانون‌ها یک ظرفیت مسجدی و مردمی محسوب می‌شوند که می‌توانند با فعالیت‌های خود در جامعه منشا اثر بوده و در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی بیش از پیش گام بردارند.